در ایام فاطمیه؛

مسئولین مواکب اربعین در «شلمچه» به اردوی زیارتی قم اعزام می‌شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از اعزام ۷۰ نفر از مسئولان مواکب خدمات رسان شلمچه در اربعین به اردوی زیاتی قم در ایام فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از خرمشهر، حجت الاسلام عادل رویوران اظهار داشت: یکی از برنامه های خاص ایام فاطمیه امسال اعزام موکب داران خرمشهری به اردوی زیارتی است که حدود ۶۰ نفر از این افراد موکب داران خرمشهری و ۱۰ نفر دیگر از مواکب شهرستان های اهواز، آبادان، شادگان و ماهشهرند که در اربعین در شلمچه حضور داشتند.

وی به تشریح برنامه این اردوی زیارتی پنج روزه پرداخت و گفت: این اردو از سوم تا هفتم اسفند برگزار خواهد شد که شامل زیارت حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جماران، بیت الفرح و دیدار با شخصیت های سازمان تبلیغات است.

رویوران افزود: قرار است مسولان مواکب در این سفر با معاون فرهنگی پژوهشی، تبلیغی حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیعات کشور دیدار داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر به سایر برنامه های ایام فاطمیه در خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: برنامه های ایام فاطمیه دو روز پیش از آغاز این ایام در خرمشهر آغاز و مراسم های مختلفی از جمله برنامه سخنرانی، ادعیه خوانی، عزاداری و سینه زنی در حسینه های و مساجد خرمشهر اجرا شد.

وی از برگزاری مراسم سخنرانی با حضور آیت الله علوی از سخنرانان و علمای قم در مسجد جامع خرمشهر به عنوان برنامه محوری ایام فاطمیه اول خبر داد.

حجت الاسلام ریوران ادامه داد: در ایام فاطمیه دوم نیز علاوه بر برگزاری عزاداری مساجد، حسینیه ها و هیئت ها نمایشگاه بیت الحزان نیز در خرمشهر برپا خواهد شد.

وی همچنین برگزاری ۲۰ ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف خرمشهر و روستاهای آسیب پذیر این شهرستان را نیز به عنوان دیگر برنامه های مذهبی ایام فاطمیه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار