معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت است

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: امروز جامعه طالب فرهنگ ایثار و شهادت است پس ترویج این فرهنگ یک ضرورت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه شهدا میراث گرانبهایی چون وصیتنامه و دست نوشته از خود بر جای گذاشته‌اند، اظهار داشت: شهدا راه و رسم انسان واقعی بودن را با عمل خود نشان دادند.

علی بیات افزود: موزه شهدا زنجان مکانی برای انس گرفتن با راه و رسم شهدا است از این‌رو افراد جامعه در این مکان‌ها حضور یابند و ببینند که این افراد به دنبال چه بوده‌اند و به چه چیزی رسیده‌اند.

وی نسل امروز را راویان آینده خوانده و گفت: اگر ما به نسل امروز اطلاعات دقیق و درستی بدهیم آنها نیز به نسل‌های بعد از خود نیز مفاهیم صحیحی انتقال خواهند داد و چه مناسب است که انسان‌های شجاع زمان خود را که برای این مرز و بوم و حفظ اسلام از جان گذشته‌اند به نسل کنونی معرفی کنیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید استان زنجان خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت بی‌شک یک فرهنگ غنی است که می‌تواند همه انسان‌ها را از عشق به پروردگار و همچنین حفظ ارزش‌ها سیراب کند.

بیات افزود: امروز جامعه طالب فرهنگ ایثار و شهادت است پس ترویج این فرهنگ یک ضرورت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها