حجت الاسلام محمدی گلپایگانی:

تحولات کمیته امداد در سال‌های اخیر مناسب بوده است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه تحولات کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌های اخیر مناسب بوده است، بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر مسئولان برای رفع محرومیت در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ - 22February 2017
تحولات کمیته امداد در سال های اخیر مناسب بوده است/ جایگاه خدمت به نیازمندان، راهگشا و گره گشاست
به گزارش گروه اجتمتاعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر مقام معظم رهبری در همایش مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه کمیته امداد امام منشاء خدمات ارزنده‌ای در طول فعالیت خود بوده است، گفت: این نهاد خدمات ارزشمندی در طول عمر 38 ساله خود برای رفع محرومیت انجام داده است که باید این مجموعه خدمات به صورت یک کتاب مدون چاپ و منتشر شود تا مردم جامعه نسبت به نقش موثر و مفید این نهاد در جامعه اسلامی و زندگی محرومان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، تحصیلی و معیشتی اطلاع پیدا کرده و خود نیز برای رفع محرومیت در کشور تلاش کنند.
 
وی با بیان اینکه توفیق خدمت‌رسانی به نیازمندان نصیب هر شخصی نمی‌‌شود، افزود: خدمت به محرومان یکی از مسائل اساسی اعتقادات ما و یکی از مسیرهای اساسی برای جلب رضایت پروردگار است؛ هر روزی که در این نهاد فعالیت می‌کنید به عنوان پس انداز برای روزهای آینده به شمار می‌رود؛ این جایگاه را از دست ندهید که گره گشا و راهگشای شما خواهد بود.
 
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از برکات امام راحل بوده است، ادامه داد: این نهال اکنون رشد پیدا کرده و به یک درخت تناور و عظیمی تبدیل شده که توسط امام راحل پایه گذاری شد.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: امدادگران نباید از خدمت رسانی به محرومان خسته شوند؛ مخاطبان شما افراد نیازمند و دارای مشکلات فراوانی هستند که باید با آنان پدرانه رفتار کنید.
 
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به پرداخت بودجه مصوبه کمیته امداد توسط دولت و نیز مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: قطعا این بودجه کافی نیست اما بر اساس همین بودجه باید آنچه را که می‌توانیم برای نیازمندان اجابت کنیم و این در حالی است که در سال‌های اخیر تحولات خوبی در کمیته امداد انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه کمیته امداد با مشارکت خیران برای کاهش فقر و محرومیت در کشور اقدامات مناسبی انجام داده است، گفت: خوشبختانه تاکنون شکایتی از کمیته امداد به ما ارسال نشده است که این موضوع موجب خرسندی مردم و ما می‌شود.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار