استاندار کرمان:

اقتصاد مقاومتی شاه کلید و راهبرد پیشرفت کشور است

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مردمی است، گفت: اقتصاد مقاومتی، شاه کلید و راهبرد استراتژیک پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۲۲۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، علی‌رضا رزم‌حسینی در آیین افتتاح سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان کرمان، به شرایط ناامنی در جهان و منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در اطراف ما اختلاف، جنگ، خون‌ریزی و نزاع بیداد می کند و خیلی‌ها چشم طمع به ایران باثبات و مقتدر بسته‌اند و به دنبال ایجاد اختلاف و نزاع در کشور هستند.

استاندار کرمان افزود: نقش مطبوعات و اصحاب رسانه در عصر ارتباطات بسیار مهم و حساس است و اگر رسانه‌ها وظیفه‌ی خود را به‌درستی انجام دهند، کمک زیادی به حفظ اتحاد و همدلی در کشور می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش سطح نقدپذیری در جامعه گفت: باید ضریب مطالبه‌گری را در استان به‌درستی افزایش دهیم و ما مسئولان استان آماده‌ایم نقد شویم و رسانه‌ها کارنامه‌ی سه سال ما را در استان نقد کنند و نقص و کاستی ها را گوشزد کنند.

استاندار کرمان ادامه داد: نقد موجب می‌شود اشتباهات گذشته را برای آینده اصلاح کنیم و رسانه‌ها باید سطح مطالبه‌گری مردم هم‌راه با متانت و احترام را ارتقا دهند.

رزم‌حسینی با اشاره به این‌که اقتصاد مقاومتی، کاملا مردمی است، گفت: اقتصاد مقاومتی، شاه کلید و راهبرد استراتژیک پیشرفت کشور است و مطبوعات در این زمینه قلم بزنند و مردم را به صحنه بیاورند.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار