رئیس جبهه نضال فلسطین:

هرگاه سید حسن نصرالله از «دیمونا» حرف می‌زند، مقامات صهیونیستی می‌ترسند

«خالد عبدالمجید» گفت: هرگاه سیدحسن نصرالله درباره تاسیسات هسته‌ای دیمونای رژیم صهیونیستی اظهارنظر می‌کند، مقامات رژیم صهیونیستی را به خوف می‌اندازد که این نشان از قدرت مقاومت است.
کد خبر: ۲۲۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ - 22February 2017

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، «خالد عبدالمجید» رئیس جبهه نضال فلسطین در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که با حضور شخصیت‌های منطقه‌ای و بین المللی در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز منطقه دارای شرایط پیچیده‌ای است و در این شرایط این کنفرانس تشکیل شده است. رژیم صهیونیستی با حمایت برخی کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی که به دنبال نابود کردن مسئله فلسطین هستند، اقدامات خود را در قبال فلسطینیان انجام می‌دهند؛ اما این کنفرانس می‌تواند نقطه عطفی در بازگشت قدس شریف به امت اسلامی باشد.

عبدالمجید در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دو صحنه در موضوع داخلی فلسطین وجود دارد، گفت: اولین صحنه، صحنه مثبت است که فلسطینیان با مقاومت و انتفاضه در حال مبارزه با اشغالگران هستند. صحنه دوم نیز صحنه داخل فلسطین است و آن منفی است.پ

وی ادامه داد: این عرصه منفی شکاف و اختلاف و عدم وحدت در میان برخی گروه‌های فلسطینی است که قطعا رژیم صهیونیستی از آن سود می‌برد.

رئیس جبهه نضال فلسطین تصریح کرد: پس از شکست رژیم صهیونیستی در تقابل با فلسطینیان، شکست آمریکا در شکل‌دهی به خاورمیانه جدید و شکست برخی کشورهای عربی در موضوع سوریه، امروز این 3 گروه در تلاش هستند تا بازی منفی را در قبال فلسطین آغاز کنند.

عبد المجید بیان داشت: در چنین شرایطی ملت فلسطین در سایه محور مقاومت انتفاضه سوم را رقم زدند که باید کشورهای اسلامی از آن حمایت کنند.

وی ادامه داد: هرگاه سیدحسن نصرالله درباره تاسیسات هسته‌ای دیمونای رژیم صهیونیستی اظهارنظر می‌کند، مقامات رژیم صهیونیستی را به خوف می‌اندازد که این نشان از قدرت مقاومت است.

رئیس جبهه نضال فلسطین با تاکید بر اینکه در فلسطین به مقاومت و انتفاضه ادامه خواهیم داد، گفت: مبارزان فلسطینی مدیون حامیان خود هستند و البته باید در این کنفرانسی که در حال برگزاری است راهکارهایی برای رهایی فلسطین ارائه کنیم.

گفتنی است، ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین روز سه‌شنبه با حضور مقام معظم رهبری و روسای سه قوه آغاز شد. در این کنفرانس که ریاست آن بر عهده علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی است هیأت‌هایی از 80 کشور جهان حضور دارند.

انتهای پیام/ 411


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار