به همت گروه جهادی حضرت رقیه(س) فارس صورت گرفت؛

خدمت رسانی دانشجویان جهادگر به روستای محمدقاسمی لار

۳۵ نفر از جهادگران گروه جهادی حضرت رقیه(س) شهرستان لار در اردوی جهادی در روستای محمدقاسمی این شهرستان در عرصه‌های بهداشت و درمان، عمرانی و فرهنگی به فعالیت پرداختند.
کد خبر: ۲۲۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ - 23February 2017

به گزارش دفاع پرس از شیراز، گروه جهادی حضرت رقیه(س) با حضور ۳۵ نفر از جهادگران دانشگاه های شهر لار در سه عرصه بهداشت و درمان، عمرانی و فرهنگی در روستای محمدقاسمی درمدت ۱۰ روز به فعالیت پرداختند.

در این اردوی جهادی که ۲۳ برادر و ۱۲خواهر از دانشگاه‌های آزاد، علوم‌ پزشکی و آموزش‌عالی شهر لار حضور داشتند و با توجه به حضور پزشک عمومی و دندانپزشک در طول اردو، ویزیت رایگان ساکنان این روستای ۳۰۰ خانواری از مهمترین اقدامات در این عرصه و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت خانواده، بهداشت فردی و بهداشت دهان و دندان از دیگر برنامه در عرصه بهداشت و درمان بود.

همچنین از آنجایی که یکی از مشلات موجود را قبل از اعزام گروه به روستا، معضل طلاق شناسایی شده بود، در طول این اردو کارگاه مشاوره بصورت فردی و گروهی برگزار شد و برگزاری یادواره شهدای روستای محمدقاسمی، برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی، برگزاری مسابقات محلی و اهدا جوایزی به منتخبین از دیگر فعالیت‌های این گروه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار