فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع مقدس موجب تقویت روحیه خودباوری در کشور شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: دوران دفاع مقدس موجب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در کشور شد و ما ثابت کردیم که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم، که در این راستا توان بالای دفاعی ما این مدعا را ثابت می‌کند.
کد خبر: ۲۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ - 24February 2017

سرهنگ عبدالعلی روانبخش با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان کرمان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس به موضوع  فضای مجازی و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت‎طلبی از مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی افزود: بايد از طريق شبکه‌های مجازی کار فرهنگي برنامه‌ريزي شده برای نسل جوان انجام داد تا این نسل نوپا با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس آشنا شوند و در این راه ثابت قدم بمانند.

سرهنگ روانبخش اظهار داشت: شهدا نقش اساسی در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی آنان بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهداست که باید با الگو قرار دادن رشادت های شهدای عزیز، دلاوری آنها را پاس بداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: دوران دفاع مقدس موجب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در کشور شده است و ما ثابت کردیم که می توانیم روی پای خودمان بایستیم و توان بالای دفاعی ما این را ثابت می کند.

وی تصریح کرد: دشمن نسبت به فرهنگ دفاع و شهادت ملت ایران کاملا آشناست و این فرهنگ ایثار و شهادت جبهه استکبار را در لبنان و غزه به شکست کشانده و مطمئنا آنها علی‌رغم تهدیدات و گزینه های روی میز، هیچ گاه جرات حمله به ایران را پیدا نخواهند کرد.

سرهنگ روانبخش در پایان با بیان اینکه عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری های شهدا است ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان رکن تامین امنیت کشور با الهام از دلاوری ها و رشادت های شهدای عزیز با تمام توان امنیت اجتماعی کشور را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار