به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س)؛

نمایشگاه کتاب «ریحانه» در مشهد برپا شد

به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه نمایشگاه کتاب ریحانه با بیش از 200 عنوان کتاب در موضوعات سیره فاطمی و با تخفیف 30 درصد به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ - 27February 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) نمایشگاه کتاب «ریحانه» با محوریت عرضه و نمایش کتاب‌ها و آثار فاطمی، همزمان با ایام فاطمیه آغاز شده و تا میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب با موضوعاتی همچون شخصیت، زندگانی، باورها، عقاید و سیره حضرت فاطمه(س) برای مطالعه و بازشناسی دقیق‌تر زندگانی این بانوی پرهیزگار با دقت نظر ویژه انتخاب شده و با تخفیف 30 درصد به علاقه­ مندان عرضه می­ شود.

در کنار آثار و کتاب‎های منتشر شده از سایر ناشران با موضوع حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه، تعدادی اسناد و مدارک با موضوع عفاف و حجاب و همچنین تابلوهای هنری با این موضوع توسط سازمان کتابخانه‎ها، موزه‎ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و موسسه آفرینش‎های هنری آستان قدس رضوی عرضه شده است.

گفتنی است این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 تا 21 در فروشگاه مرکزی انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، روبه روی باغ ملی پذیرای بازدیدکنندگان محترم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها