پرونده ویژه 2/ فعال فلسطینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

از رهبر انقلاب اسلامی ایران تشکر می‌کنیم/ با مقاومت مانع اجرای انتقال سفارت آمریکا به قدس می‌شویم

محمد القدوره با بیان اینکه فلسطین یک سرزمین اسلامی است، گفت: از رهبر انقلاب اسلامی ایران به خاطر اینکه به مسئله فلسطین اهمیت زیادی قائل هستند، تشکر می‌کنیم.
کد خبر: ۲۲۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴ - 22March 2017
از رهبر انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم/ با مقاومت مانع اجرای انتقال سفارت آمریکا به قدس می‌شویم

شیخ «محمد القدوره» فعال فلسطینی مقیم لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس در خصوص موضع رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله فلسطین اظهار داشت: قبل از هر چیزی از رهبر عالی ایران حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تشکر می‌کنیم که موضع و توجه ویژه‌ای نسبت به مسئله فلسطین دارند. آیت‌الله خامنه‌ای به موضوع فلسطین اهمیت زیادی قائل هستند و از همه مسلمانان جهان دعوت می‌کنند که در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار بگیرند و از انتفاضه‌ آنها حمایت کنند تا فلسطین آزاد شود و آوارگان آن به سرزمین خود بازگردند.

این فعال فلسطینی که در اردوگاه پناهندگان فلسطینی در لبنان زندگی می‌کند، در ادامه به طرح انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف اشاره کرد و افزود: ترامپ رئیس جمهور آمریکا یک فرد بی‌منطق و دیوانه‌ای است که به نفع رژیم صهیونیستی کار می‌کند. طرح انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی یک طرح در راستای تمدن فرهنگی نیست، بلکه امتحان کردن واکنش حاکمان کشورهای عربی- اسلامی در برابر اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بر این نکته تاکید کنیم که تا حد توان و امکان اجازه ندهیم این طرح شوم در سرزمین فلسطین اجرا شود، فلسطین یک سرزمین اسلامی است؛ ما این طرح را محکوم می‌کنیم چراکه اجرای این طرح در راستای منحرف کردن انظار عمومی از مسئله فلسطین به خاطر سرپوش گذاشتن بر کشتارهایی است که تروریست‌ها در کشورهای عربی انجام می‌دهند، است.

فعال فلسطینی گفت: ما باید از طریق مقاومت، جهاد و فداکاری با این طرح آمریکایی مقابله کنیم و به جهانیان ثابت کنیم که مسئله فلسطین مسئله آزادی است و هرگز در احقاق حقوق خود سکوت نمی‌کنیم و فلسطین را وجب به وجب آزاد می‌کنیم.

وی در خصوص عادی‌سازی روابط بین برخی رژیم‌های عربی و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عادی سازی روابط بین برخی از رژیم‌های عربی و رژیم صهیونیستی مسئله جدیدی نیست، بلکه ریشه این روابط به گذشته بر می‌گردد. برخی از رژیم‌های عربی در راستای توطئه علیه مسئله فلسطین به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام برداشته‌اند و به این عادی‌سازی نیز افتخار می‌کنند. حکام عرب خیلی مدت‌ها پیش با صهیونیست‌ها روابط تجاری حتی سیاسی هم داشتند. آنها می‌خواهند بگویند که روابط منحصر به فردی با رژیم صهیونیستی دارند و به جای اینکه شمشیرهای خود را به سمت دشمن صهیونیستی نشانه روند، اقدام به عادی سازی روابط با آنها می‌کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار