وداع با دو لاله پرپر در معراج شهدای اهواز

همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)، خادمان شهدا در معراج شهدا اهواز با 2 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند.
کد خبر: ۲۲۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ - 01March 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) خادمان شهدا در معراج شهدای اهواز با 2 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند.

در این آیین معنوی که در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد خادمان شهدا که طی چند روز در معراج شهدای اهواز با این لاله‌های بی نشان انس گرفته بودند برای آخرین بار با آنها وداع کردند.

در این برنامه «مصطفی مروانی» از مداحان اهل بیت(ع) اهواز به مرثیه‌سرایی پرداخت و خادمان شهدا نیز به نوبت در کنار شهدا حضور یافته و با آنها وداع کردند.

یکی از جوانان اهوازی در حاشیه این برنامه اظهار داشت: ما چند روز است که در معراج شهدا خادم هستیم، روز خود را با سلام کردن به شهدا شروع می‌کردیم و هر شب با زیارت آنها کارهایمان را به پایان می‌بردیم.

وی افزود: خیلی با این شهدا انس گرفتیم و سخت است که از آنها جدا شویم، البته یک مزیتی که ما بچه‌های اهواز داریم این است که 2 شهید گمنام در شهر ما آرام می‌گیرند و می‌توانیم به زیارت آنها برویم.

این جوان اهوازی تصریح کرد: هر چند 11 شهید دیگر در معراج شهدا حضور دارند ولی هر گلی بوی خود را دارد، به صراحت می‌گویم دل کندن از این شهدا برای همه خادمان شهدا سخت بود و در بدرقه آنها اشک همه جاری شد.

همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) پیکر مطهر 10 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول، شوشتر، گتوند و هفتگل تشییع می‌شود.

دو تن از این شهدای گمنام در شهرک نفت اهواز آرام می‌گیرند که یکی از آنها 20 ساله سن دارد و در تک دشمن در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده و شهید دیگر شهرک نفت اهواز نیز 29 سال سن دارد که در عملیات بدر در شرق دجله شربت شهادت نوشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار