مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان:

تدفین شهدای گمنام یکی از ماندگارترین اقدامات فرهنگی است

حجت الاسلام انصاریان گفت: یکی از ماندگارترین اقدامات فرهنگی تدفین شهدای گمنام است و باید با ساخت یادمانی در خور شان و منزلت این شهدا، دین خود را به آنان ادا کنیم.
کد خبر: ۲۳۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ - 01March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام انصاریان در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج گفت: شهدا جان خود را نثار کردند تا ما راه را بشناسیم و دانشجویان و دانشگاهیان واحد کهنوج باید از فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را ببرند.

وی افزود: تدفین دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی سعادتی است که نصیب هر جامعه‌ای نمی‌شود و باید با ساخت یادمانی در خور شان و منزلت آنان دین خود را به آنان ادا کنیم.

حجت الاسلام انصاریان برگزاری یادواره این دو شهید عزیز و تهیه کتاب خاطرات، سرگذشت و زندگی‌نامه شهدای این واحد دانشگاهی را عامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: یکی از ماندگارترین کارهای فرهنگی تدفین شهدای گمنام است که به حمدالله در این واحد دانشگاهی صورت گرفته است.

حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه کهنوج نیز در این مراسم تدفین این دو شهید گمنام گفت: هر مکانی که در آن شهیدی دفن می‌شود قطعه‌ای از کربلاست و آن زمین تقدس پیدا می‌کند؛ خوشا بحال شما جامعه دانشگاهی و دانشجویان که میزبان این دو شهید گمنام هستید.

وی افزود: دشمن شناسی وظیفه ما در قبال شهدا است و باید با درایت و ادامه دادن سیره و راه آنان حربه‌های دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار