سربازان فاطمی در فاطمیه آمدند

ترنم عشق و ایثار و مردانگی با حضور شهدای دفاع مقدس بار دیگر باریدن گرفت تا تبلوری برای ایمان انقلابی با فریاد مرگ براستکبار، استقامت، و خواسته های یک نسل باشد.
کد خبر: ۲۳۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ - 02March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، ترنم عشق و ایثار و مردانگی با حضور شهدای دفاع مقدس بار دیگر باریدن گرفت. تبلور ایمان انقلابی احساس و شور عاطفه باریدن گرفت. بار دیگر فریاد مرگ براستکبار، استقامت، تولیدملی و خواستن و توانستن باریدن گرفت تا ایمان انقلابی و تولید ملی استقامت سرفرود نیاوردن در برابر استکبار و وحدت و همدلی و از خود گذشتگی را به نمایش بگذارد. 

با یاد یاس کبود کبوترهای عاشق اما گمنام در ایام فاطمیه همچون مادر پهلو شکسته شان بی نام و نشان به دور از هیاهوی روزگار آرام و با وقار با بدرقه میلیونها انسان شیفته و عاشق با اشک و آه و ناله نه از جنس اضطرار و اضطراب بلکه از جنس اقتدار تسلیم خضوع و خشوع در برابر همت و غیرت مردانگی شان با دعا و نوای قرآن بدرقه می شوند بردوش ملت فقط نه بردوش ملائک که ا ز آسمان به زمین می آیند.

از زمین به آسمان نور ساطع می شود و زمین ایران سرزمین شیران بیشه حق آسمانی شده است. فکر می کنی در حقیقت نه نگاه می کنی همه داریم پرواز می کنیم شهدا آمده اند و سبک بال و این عاشقان راه حق برای ما نفس کشدن در هوای پاک رابه ارمغان اورده اند نیک بنگر و این لحظات رابرای همیشه ات ثابت قدم و استوار نگه دار.

بوی بهشت بار دیگر در کشورمان پیچید گل واژ ه های عشق بار دیگر های عشق بار دیگر باریدن گرفت.
  

نه فکر کنی این شهدا همانند یاس کبود چون بی ادعا رفته اند، رضای خدا سودای حفظ میهن و اسلام ولایت  دغدغه آنها بوده که دفاع در راه خدا را برگزیدند.ادعایشان حفظ ولایت فقیه بوده و برای اثباتش خون داده اند به تاسی ازمادر پهلو شکسته شان حضرت زهرا (س) و با سربند یافاطمه زهرا (س)برسر و لب یا (فاطمه اشفعی)جان داده اند.

این کبوتران عاشق سبک بال به سوی مقصد نور از هر کوی برزن شهر و روستا ازعشایر کرد بلوچ و فارس لروترکمن نه بهتر بگویم ازتمامی خاک باغیرت ایران با غیرت و مردانه با ولایت میثاق و عهد پیمان  بسته عاز م میدان های نبرد شدند  دست استکبا و ایادیش را بستندپای در رکاب صحنه نبرد گذاشتند و همچون مولایشان  امام حسین (ع) مردانه و باغیرت جنگیدند و زندگی باعزت واقتدار را بر ذلت ترجیح دادند.

رفتند تا اقتدارو امنیت بماند. رفتند تا عفت و حیای فاطمی بماند. رفتند تا خواهرانشان تا زنان و فرزندان این و آب خاک با غرور عزت و حفظ حیای و عفت بمانند و تربیت کننده نسلی شوند که امروز از آنها نسل مدافعان حرم پا بگیرد. راستی چه خوب خونهایتان ثمر داده. چه زیبا نسل تان افزایش یافته؛ چه خوب ارزشهایی که به خاطرش جان فدا کردید در جامعه مانده است و همه پیر و جوان از زن و مرد قدر حماسه رفتن واهمیت  هجرانتان را می دانند.

بوی بهشت بار دیگر در کشورمان پیچید گل واژ ه های عشق بار دیگر های عشق بار دیگر باریدن گرفت.انتظاری که به سر خواهد آمد شهدایی که بعداز چندسال چشم انتظاری ازراه رسیدند.

شاهد حضور و شوری دیگر بار هستیم گویا دوران جنگ بار دیگر تکرار شده است این شهدا سند مظلومیت مردم ایران و افتخار دفاع 8ساله ملتی هستند که با استقامت و تحمل همه تحریمها و تهدیدها به فضل الهی و همت و غیرت مردان و زنان ایثارگرش به حفظ این مرزبوم که نه تنها آب و خاک بلکه ارزشها وگسترش فرهنگ مقاومت نه فقط برای شیعیان که همه مسلمانان ودر حقیقت برای همه آزاداندیشان و آزادی خواهان در سراسر دنیابه ارمغان آورد و قدرت پوشالی استکبار جهانی را با همه ابزارهای پیشرفته اش  به دنیا نشان داد و تبلور ایمان و اعتقاد و وحدت و همدلی رابه جامعه بشری متذکر شد و باردیگر به ارمغان آورد.

براستی این آیه قرآنی خطاب به چنین انسانهایی نیامده است ؟«فتبارک الله احسن الخالقین» که سرمنشا حق و حقیقت و اسلام ناب محمدی (ص)هستند آن هم  در عصری که شاهد  جاهلیت مدرن و جنجال های  جاه و مقام در سراسر جهان هستیم.

آیا این آیه خطاب به مادران و همسرانی که بعداز سالها انتظار با قمقمه چیه  پلاک و چند استخوان مطهر فرزندانشان روبه رومی شود راشامل نمی شود؟ خدایا وقتی انسان را خلق کردی و خود به این خلقت  انسان «تبارک الله »گفتی برای خلق چنین  انسانهایی بود که مجنون وار وعاشق  شهادت و مردانگی را پیشه خود ساختند.

ایران سرزمین مهد دلیران،اقیانوس خروشان انسانهایی است که دل داده عشق و شور انقلابیند عشق به حقیقت انسانیت و جوانمردی در جامعه تبلور یافته است و به برکت خون شهیدان وحضوری که دارند ان شالله همواره درمسیرتعالی ارزشهای اسلامی و انسانی جامعه مهدوی و قرآنی مان راتا به ثمرنشستن ظهور حضرتش با اتصال به انقلاب جهانی به یاری خداوند و اهل بیت (ع) مصون ازگزند آفت ها و بحرانها نگه داشته و سرباز حضرتش خواهیم بودوتوفیق شهادت در رکابش خواهیم داشت ان شالله.

انتهای پیام /191
نظر شما
پربیننده ها