سردار شعبانی در جمع مردم ورامین:

«مرگ برآمریکا» ترجمان امروز شعار «هیهات من الذله» است

سردار شعبانی در یادواره شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی راد»گفت: اگر امروز با تکفیری‌ها در سوریه و در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی و آب‌های مدیترانه می‌جنگیم، برای این است که فردا در آب‌های خلیج فارس و در لب مرزهای خود با آنها درگیر نشویم.
کد خبر: ۲۳۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱ - 04March 2017
«مرگ برآمریکا» ترجمان امروز شعار «هیهات من الذله» است

به گزارش دفاع پرس از تهران، مراسم اولین سالگرد شهادت مدافع حرم«مهدی ثامنی راد» شب گذشته همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد مهدیه (عج) کارخانه قند ورامین و با حضور انبوه مردم شهیدپرور برگزار شد.

سردار شعبانی «معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران» در این یادواره اظهارداشت: امروز خون شهدای مدافع حرم ما با خون شهدای دفاع مقدس عجین شده و در واقع راه یکی است.

وی افزود:اگر امروز با تکفیری ها در سوریه و در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی  و آبهای مدیترانه می جنگیم، برای این است که فردا در آبهای خلیج فارس  و در لب مرزهای خود با آنها در گیر نشویم.

سردار شعبانی ضمن اشاره به جنایتها و وحشی‌گری های عناصر تکفیری در سراسر منطقه خاورمیانه  و کشورهای اسلامی گفت: تجهیز و در واقع حمایت این گروه های تکفیری امروز به دست آمریکا و اسرائیل و متحدین آنها صورت می گیرد و در حقیقت ترجمان امروز شعار هیهات من الذله، مرگ بر امریکا است، چرا که همه این فتنه گری ها و ناامنی ها نتیجه نقشه های شیطانی آنها می باشد.

معاون قرارگاه ثارالله سپاه در پایان افزود: امروز بالاترین امنیت را در بین تمامی کشورهای همسایه داریم و این بالاترین عزت برای مردم مقاوم ایران است، چراکه شایسته چنین عزت و عظمتی هستند.

شهید مهدی ثامنی راد سال گذشته و در شب 22 بهمن ماه همزمان با شب تولد خود، تولدی دوباره یافت و توسط عناصر تکفیری در سوریه به شهادت  نائل شد و پیکر پاک او به وطن باز نگشت. از او یک دختر دو ساله به نام فاطمه سلما به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها