فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) در گفتگو با دفاع پرس؛

«شهید مهدی ثامنی راد» قوت قلبی برای رزمندگان بود

فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی راد»، به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت.
کد خبر: ۲۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ - 04March 2017

سردار حسین اسداللهی، فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم «مهدی ثامنی راد» که شب گذشته جمعه (13 اسفند) در مسجد «مهدیه» واقع در محله «کارخانه قند» ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهید «مهدی ثامنی راد» یک انسان «صاف و ساده»، «زحمتکش»، «پرتوان» و «ایثارگر» بود که در تمام مدت حضور خود در سوریه برای انجام کلیه کارها داوطلب می شد و با حضور وی هیچ کاری بر زمین نمی ماند.

وی افزود: شهید ثامنی راد یک انسان مهربان بود که همه رزمندگان را دوست داشت و متقابلا همه رزمندگان هم وی را دوست داشتند.

سردار اسداالهی، گفت: وی از لحاظ نظامی نیز بر کار خود مسلط بود، هر جایی که آقا مهدی حضور داشت، وضعیت کار راحت تر بود چون می دانستیم یک انسان توانمند از لحاظ فنون نظامی در رأس کار حضور دارد.

وی به روحیه «تعهد پذیری» و «احساس مسئولیت» این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: حضور آقا مهدی یک قوت قلبی برای رزمندگان بود، به عبارتی مهدی ثامنی راد تکیه گاهی برای همه دوستان و رزمندگان بود.

سردار اسداللهی در پایان خاطر نشان کرد: شهید مهدی ثامنی راد به لحاظ اجتماعی شخصیتی بسیار خوب و مهربان و دوست داشتنی داشت و به لحاظ فردی نیز انسانی بود که نماز، زیارت عاشورا و نماز شب وی هیچکدام ترک نمی شد؛ چون شخصیت وی از همه ابعاد، شخصیتی کامل بود، می توانست برای انجام ماموریت ها هم خوب حاضر بشود و هم قوت قلب خوبی نیز برای دوستان خود باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار