موضع‌گیری جدید ترامپ علیه دموکرات‌ها؛

دموکرات‌ها منافق هستند/ باید در مورد رابطه دموکرات‌ها و روسیه تحقیق فوری انجام شود

رئیس‌جمهور آمریکا در پست توئیتر خود، رهبر دموکرات‌ها در سنای این کشور را به دورویی متهم کرد.
کد خبر: ۲۳۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ - 05March 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در پستی در توئیتر با نشر عکسی از سناتور «چاک شومر» رهبر دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا در حال خوردن کیک دونات با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، مدعی شد دموکرات‌ها به معنی واقعه کلمه «منافق و دورو» هستند. وی همچنین خواهان تحقیق فوری در مورد روابط چاک شومر با روس‌ها شد.

ترامپ همچنین در پستی دیگر، تصویر نانسی پلوسی رهبر نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا را به همراه مسئولان سرشناس روس‌ در یک میز منتشر کرد و خواهان تحقیقات فوری در مورد وی نیز شد.

نانسی پلوسی نیز در پستی که در صفحه شخصی خود در توئیتر گذاشت، با رد اظهارات ترامپ در صفحه خود، ترامپ را به «بی‌لیاقتی» متهم کرد. وی همچنین در پاسخ به اقدام ترامپ گفت: «گویا دونالد ترامپ فرق دیدار رسمی با دیدار سری را نمی‌داند!»

پلوسی همچنین «جیف سیشنز» وزیر دادگستری دولت ترامپ را به دروغ‌گویی متهم کرد. وی طی سال گذشته میلادی و هنگامی که رقابت‌های انتخاباتی در جریان بود، به نمایندگی از ترامپ دو بار با «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه در آمریکا به طور سری ملاقات و سپس این موضوع را در جلسه انتصابش مخفی کرده بود.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار