زدوخورد طرفداران و مخالفان ترامپ در برکلی کالیفرنیا؛

بروز درگیری داخلی در آمریکا/ مداخله پلیس برای کنترل اوضاع در برکلی

بحث و مناظره بر سر سیاست‌های دولت ترامپ در نهایت منجر به درگیری بین طرفداران و مخالفان رئیس جمهور آمریکا در برکلی ایالت کالیفرنیا شد.
کد خبر: ۲۳۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ - 05March 2017

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس به نقل از شبکه ای بی سی نیوز آمریکا، در حالی که طرفداران و مخالفان دونالد ترامپ در شهر برکلی ایالت کالیفرنیا در حال مناظره و بحث و جدل درباره سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا بودند، این بحث‌ها بالا گرفت و در نهایت دو طرف با همدیگر درگیر شدند.

پیش از این درگیری که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، مردم در برکلی در تظاهرات «4 مارس ترامپ» شرکت کرده بودند، تا حمایت خود را از دونالد ترامپ نشان دهند؛ ولی با تظاهرات و تجمع  مخالف ترامپ روبه‌رو شدند.

گرچه پلیس برکلی از نزدیک تظاهرات دو گروه را زیر نظر داشت؛ ولی تصاویر منتشر شده در توئیتر نشان می‌دهد که 2 گروه به صورت فیزیکی با یکدیگر درگیر شده اند. معترضان به سیاست‌های ترامپ به سوی جمعیت طرفدار وی بمب‌های دودزا پرتاب کردند.

یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات به طرفداری از ترامپ، در این درگیری‌ها زخمی شد. پلیس برکلی در نهایت مجبور به دخالت شد و در این بین تعدادی از شرکت کنندگان در تظاهرات را بازداشت کرد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار