مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

استان مرکزی بیش از 200 شهید تربیت بدنی را تقدیم دفاع مقدس کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: استان مرکزی در جریان هشت سال جنگ تحمیلی 260 شهید دلاور در حوزه تربیت بدنی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۲۳۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ - 08March 2017
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، محسن غفاری در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در ارتباط نقش اداره کل ورزش و جوانان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان که در دوران دفاع مقدس اداره تربیت بدنی نام داشت در آن دوران همانند با مجاهدت و دلاوری های ورزشکاران مبارز و رزمنده توانست کارنامه درخشانی را از مشارکت خود در راستای دفاع از میهن اسلامی از خود ثبت کند.

وی افزود: در آن برهه از تاریخ تربیت بدنی استان مرکزی نقش ارزنده ای را ایفا کرد که در همین نیز 260 ورزشکار به خیل شهدای استان مرکزی پیوستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به نقش مطلوب و ارزنده این اداره نیاز است که در راستای فعالیت های پژوهشی تیم تحقیقاتی ایجاد شود تا بتوانیم به صورت گسترده نقش این اداره را در هشت سال جنگ تحمیلی تدوین کنیم و این موضوع یک ضرورت پژوهشی است.

غفاری با اشاره به برگزاری یادواره های مربوط به شهدای ورزشکار گفت: تاکنون در بخش استانی و همینطور شهرستانی یادواره های مختلفی برگزار شده تا بتوانیم یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و راهشان را ادامه دهیم.

گفتنی است که در پایان این نشست بازدیدی از مرکز اسناد دفاع مقدس استان مرکزی نیز به همراه مدیر کل بنیاد استان مرکزی به عمل آمد.




نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار