مسئول اردویی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

اعزام دانشجویان کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) گفت: اعزام دانشجویان کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب از امروز آغاز شد و تا ۲۷ اسفند ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ - 08March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ علی یوسفی‌راد مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) در نشست خبری که در بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 450 هزار نفر از سراسر کشور از اقشار مختلف به صورت خودجوش و کاروانی و سازماندهی شده از مناطق عملیاتی غرب بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکهامسال 104 مهمان خارجی از هشت کشور از جمله پاکستان، سوریه، لبنان، اتریش، ترکیه، آلمان و افغانستان از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده‌اند، گفت: امسال 25 هزار نفر شامل 14 هزار و 92 برادر و 11 هزار و 296 خواهر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده‌اند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه امسال 8907 دانش‌آموز برادر و 7518 دانش‌آموز خواهر کرمانشاهی از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده‌اند، افزود: در این مدت در مجموع 1406 دانشجوی کرمانشاهی شامل 593 برادر و 813 خواهر را مناطق عملیاتی غرب اعزام شده‌اند.

وی از اعزام 5777 دانش‌آموز کرمانشاهی به جنوب شامل 2885 برادر و 2892 خواهر خبر داد و گفت: در مجموع امسال 49 هزار و 98 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود امسال 2000 دانشجو که اعزام آنها از امروز آغاز شد از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه اعزام به مناطق عملیاتی جنوب از 27 اسفند ماه برای اقشار عمومی آغاز می‌شود، افزود: در طول امسال 93 شب رزمایش رزمی فرهنگی باافلاکیان در پادگان توحید کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه تاکنون میزبانی 160 هزار و 900 نفر روز را در قرارگاه راهیان نور به عهده داشته است، عنوان کرد: استان کرمانشاه آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران ایام نوروز را دارد و فضاسازیها آغاز شده است.

انتهای پیام
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار