از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر استان بوشهر تجلیل شد

همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر استان بوشهر در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ - 11March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر استان بوشهر در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر برگزار شد.

سید محسن موسوی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: همه ما در مقابل شهدا رسالت عظيمی به دوش داريم، اما رسالت فرزندان شهدا و ایثارگران بسيار عظيم‌تر است چون پرچم‌دار اين مسير طولانی و سخت و حافظ منافع شهدا هستند.

وی افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه و وارث اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

موسوی ادامه داد: دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی اینک جنگ نرم را برنامه ریزی کرده و فرزندان شهدا و ایثارگران باید افسران این نبرد باشند و راه پدران خود را ادامه دهند.

وی با تاکید بر این که فرزندان شهدا و ایثارگران بایستی در تمام زمینه ها از جمله علمی، فرهنگی و تربیتی برای سایرین الگو باشند و هویت پرافتخار خویش را کتمان نکنند، افزود: پدران شما با نثار جانشان اقتدار و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به طور حتم عظمت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت های دیروز خانواده های شهدا و ایثارگر است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این مراسم که با همت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد افزایش انگیزه تحصیلی و تقویت روحیه تلاشگری در بین دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و همچنین تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش علمی دانش‌آموزان ساعی و ممتاز است.

وی با تاکید بر ترویج و اشاعه فرهنگ غنی و ناب ایثار و شهادت در بین نسل جوان، ابراز داشت: وظیفه ما است تا با تلاش علمی و فرهنگی در این راه بکوشیم و موجبات اعتلای راه شهدا و ایثارگران را فراهم سازيم.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از تعداد 22 نفر از ممتازین برتر استانی دانش آموزان شاهد و ایثارگر استان بوشهر در مقطع متوسطه با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار