کوهپیمایی ایثارگران و خانواده‌ شهدا به مناسبت روز «شهید» در بوشهر

همایش کوهپیمایی با حضور جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا به مناسبت 22 اسفند روز «شهید» در منطقه «خاییز» روستای «گشی» واقع دز استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ - 11March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، همایش کوهپیمایی با حضور جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا به مناسبت 22 اسفند روز «شهید» در منطقه «خاییز» روستای «گشی» استان بوشهر برگزار شد.

سید محسن موسوی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در حاشیه این برنامه ضمن عرض تبریک روز بزرگداشت شهید، اظهار داشت: خداوند منان را شاکریم که سعادت خدمت به خانواده های معظم شهدا را نصیب ما نموده است و واقعا هر وقت پدران و مادران شهدا را ملاقات می کنیم، تمام مشکلات و گرفتاری های روزمره را فراموش می کنیم.

وی با اشاره به این که قدرت معنوی ملت تمام دشمنی‌ها را نیست و نابود می‌کند، ادامه داد: شهدا هویت‌های معنوی و فرهنگی ملت ایران هستند که با صبر و مقاومت برابر دشمنان به مدال‌های افتخار تبدیل شدند.

موسوی با اشاره به استقبال از همایش کوهپیمایی منطقه «خاییز» بیان داشت: توسعه فرهنگ ورزش‌های همگانی، افزایش نشاط و شادابی روحی و ارتقای سطح سلامت جانبازان از دیگر اهدافی است که در این همایش دنبال شد.

وی افزود: ایجاد فضای صمیمی، بانشاط و امید آفرین بین جامعه معظم شاهد و ایثارگر از اهداف مهم و مد نظر معاونت فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان بوشهر همچنین تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در کنار سایر فعالیت‌ها همواره نسبت به سلامت جسمی ایثارگران و خانواده‌های آن ها نیز گام‌هایی را برداشته است که بر این اساس در مناسبت‌های مختلف در بین ایثارگران مسابقات مختلف ورزشی برگزار شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیداری منطقه به برکت ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران امروز تحقق یافته است و امت‌های اسلامی همواره مدافع و وام‌دار ارزش‌های انقلابی و اسلامی خویش هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار