مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر؛

ام‌البنین(س) الگوی مادران برای تربیت فرزندان صالح است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات ام البنین (س) ایشان را الگوی مناسبی جهت تربیت فرزندان صالح عنوان کرد.
کد خبر: ۲۳۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ - 11March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات ام البنین (س) اظهار داشت: او یک بانوی معنوی بود که با معرفت در کنار حضرت امیرالمومنین زندگی می کردند و در مسیر زندگی خود راه سرافرازی را پیمود و توانست از این مسیر نورانی یعنی شناخت جایگاه ولایت برای خود درجات عالی را کسب کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: ایشان علاوه بر پیشه کردن تقوای الهی توانست فرزندان برومندی همچون حضرت عباس علیه‌السلام تربیت کند که در کنار امام و مقتدای خویش عاشقانه انجام وظیفه کرد و مدافع امام و مقتدای خویش بود تا در نتیجه توانست به درجه عالی که شهادت در راه خداست نائل شود.

وی افزود: ام‌البنین (س) همچون حضرت فاطمه زهرا (س) می‌تواند الگوی مناسبی برای مادران جامعه اسلامی باشد تا بتوانند در راستای تربیت فرزندانی صالح برای جامعه اسلامی عزت آفرینی کنند.

حجت الاسلام سروستانی اضافه کرد: بی شک روح بزرگ چنین شخصیت هایی از تربیت والای خود بهره‌مند خواهند شد و نزد خداوند تبارک و تعالی مقامی و بزرگ دارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها