مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان خبر داد؛

رونمایی از مجموعه 10 جلدی فرهنگ اعلام استان کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: به مناسبت روز شهید از کتاب 10 جلدی فرهنگ اعلام استان کرمان در محل گلزار شهدا رونمایی می شود.
کد خبر: ۲۳۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی سعدی در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: بسیاری از کشورها گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ضامن ارتقای امنیت کشور خود می دانند و ما نیز در کشور با دید اعتقادی و ملی به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی می نگریم.

وی با بیان اینکه روز 22 اسفندماه به عنوان شهید در کشور گرامی داشته می شود تا از مقام شهدا تجلیل شود، اضافه کرد: بسیار شایسته است از شهدای خود یاد کنیم زیرا امنیت، آزادی، سرافرازی و عزت امروز ما مدیون رشادت های آنها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، امنیت را زیرساخت همه اقدامات و موفقیت ها دانست و تصریح کرد: امروز در کشور به هر جایگاهی دست یابیم مرهون تلاش های شهدا است که امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه همه احترام و عزت امروز ما مرهون شهداست گفت: مادران شهدا به مانند کوه استوار ایستاده اند و باید در برابر عظمت و بزرگی خانواده شهدا سر تعظیم فرود آوریم. 

سردار حسنی سعدی خاطرنشان کرد: 206 نفر از والدین شهدا را طی سال گذشته از دست دادیم و از نعمت دعای خیر این افراد محروم شدیم لذا تا زمانی این عزیزان هستند باید از آنها دلجویی کنیم تا فردا شهدا به عنوان فرزندان آنها از ما گلایه نکنند. 

وی تصریح کرد: در روز شهید افتتاح نورپردازی گلزار شهدای کرمان به عنوان طرحی بی نظیر در کشور و با اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات استان کرمان افتتاح می شود.

سردار حسنی سعدی گفت: طی یک ماه اخیر بیش از سه هزار دیدار با خانواده شهدا انجام شده که این مهم باید تداوم یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار