مدیر کل مددکاری بنیاد شهید خبر داد؛

انجام 219 هزار دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران کشور

مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: در شش ماه نخست امسال 219 هزار و 987 مورد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در کشور انجام شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۲۳۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ - 12March 2017
به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت الاسلام کاویانی راد در حاشیه برگزاری همایش خانواده مطهر و فضای مجازی در شیراز اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال 219 هزار و 987 مورد دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در کشور انجام شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد رشد داشته است و 81 هزار و 200 ارتباط تلفنی نیز با جامعه هدف برقرار شده است.
 
مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید وامور ایثارگران اظهار داشت: پارسال هم بیش از 408 هزار دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کشور در قالب طرح سپاس، علمداران حماسه، دولت عشق، فجر آفرینان، رمضان و دفاع مقدس انجام شد.
 
وی افزود: در این دیدارها علاوه بر تکریم و قدرشناسی از مقام شامخ ایثارگران، موجب می شود مسئولین با نیازها، مسائل و مشکلات ایثارگران از نزدیک آشنا شده و نسبت به رفع این مشکلات سریع تر اقدام کنند.
 
این مقام مسئول در ادامه همچنین عنوان کرد: از دیگر اقدامات اداره کل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید وامور ایثارگران در شش ماه نخست سال 95 می توان به انجام 106 هزار مورد مددکاری فردی، سه هزار و 800 مورد مددکاری گروهی، 9 هزار مورد رسیدگی به موارد خاص، 68 هزار مورد مشاوره فردی، هفت هراز مورد سیستم ارجاع، 17 هزار مورد مشاوره گروهی، 18 هزار مورد حمایت از ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، 81 هزار مورد آموزش خانواده ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار