مقارن با روز تجلیل از مادران شهدا،

جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» البرز برگزار شد

جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» البرز مقارن با روز تجلیل از مادران و همسران شهدا، همراه با آئین رونمایی از حرم شهدای گمنام برگزار گردید.
کد خبر: ۲۳۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ - 12March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، جشنواره «اسوه های صبر و مقاومت» استان البرز با حضور مادران، همسران و خواهران شهدا، مسئولان لشکری و استانی، مسئولان و اساتید دانشگاه پیام نور البرز و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

طی این مراسم با شکوه از مادران، همسران و خواهران شهدای مدافع حرم و شهدای دانشجو تجلیل شده و از حرم شهدای گمنام این دانشگاه رونمایی شد.

هرکدام از مادران معظم شهدا با بریدن ربان یکی از درب های ورودی حرم شهدای گمنام، این بنای مقدس را افتتاح نمودند.

در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت استان البرز از کتابی با موضوع «نقش زنان در دفاع مقدس» توسط خواهران شهدا رونمایی شد و تعدادی از این کتاب که از تازه های نشر اداره کل حفظ آثار استان البرز می باشد، به میهمانان مراسم تقدیم شد.

پس از تقدیر از اعضای ستاد «تشییع و تدفین شهدای گمنام دانشگاه پیام نور کرج» در این جشنواره، سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز از مادران شهدای حاضر در مراسم تقدیر و تجلیل نمود.

مادران شهید دانشجو «علیرضا شجاعی»، شهید دانشجو «سید ابوالفضل میرسلطانی»، شهید مدافع حرم «مهدی عسگری» و شهید مدافع حرم «مهدی نعمایی عالی» گرما بخش این مراسم بودند.

در پایان مراسم ضمن قرائت فاتحه برای 2 شهید گمنام «16ساله» و «32 ساله» مدفون در این دانشگاه، از مهمانان با هدیه های معنوی پذیرایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها