من انقلابی‌ام-138/

جایزه باروت خیس به «ترامپ» رسید/ اهدای جایزه انصار المستضعفین به «شیخ عیسی قاسم»

جایزه «باروت خیس» به مضحک‌ترین چهره سال یعنی رئیس جمهور آمریکا رسید و جایزه «انصار المستضعفین» به شیخ عیسی قاسم اهدا شد.
کد خبر: ۲۳۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ - 13March 2017
جایزه باروت خیس به «ترامپ» اهدا شدبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی «باروت خیس» با حضور سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار «یعقوب سلیمانی» دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
 
در این مراسم جایزه باروت خیس به نشانه تنفر توسط خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی  و پدر شهیدان موسوی به نمایندگی از خانواده‌های شهدای عرب خوزستان به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اهدا شد.
 
قرار است این جایزه توسط پست جمهوری اسلامی ایران به سفارت سوئیس حافظ منافع آمریکا در ایران تحویل داده شود. 
 
خاطرنشان می‌سازد که جایزه باروت خیس از سال 91، هرساله برگزار می‌شود که به ترتیب به میشل اوباما، کاترین اشتون و تاریا کرونبرگ،  مانوئل والس و دیتر کاسلیک اهدا شده است. همچنین نامزدهای دریافت جایزه باروت خیس امسال ترامپ، عادل الجبیر و هیلاری کلینتون بودند.
 
این جایزه به نمایندگی از ملت شریف و بیدار ایران اسلامی، جسورانه دست به انتخاب و نمایش آدم‌های مضحکی می‌زند که همواره پوشالی بودنشان برای همگان آشکار بوده و هست و این ماهیت، هنگامی که آمیخته با خود باوری کاذبشان می‌شود، بدل به حماقتی بی پایان می‌گردد.
 
خاطرنشان می‌سازد در جشنواره‌ای که امشب برگزار شد، جایزه «انصار المستضعفین» نیز از سوی مردم ایران به «شیخ عیسی قاسم» رهبر آزادیخواهان بحرین اهدا شد. «عبدالله دقاق» که به نمایندگی از وی این جایزه را دریافت کرد، در سخنانی کوتاه گفت: سلام شیخ عیسی را به ملت ایران می‌رسانم. امشب شب سختی در بحرین است. فردا مصادف است با حمله سعودی‌ها به بحرین و فردا شیخ عیسی محاکمه خواهد شد و شبیه شب عاشوراست. نظام ظالم مسلط به بحرین به دنبال محاکمه و اخراج شیخ عیسی بود که جوانان بحرین هشت ماه به آنان اجازه محاکمه رهبرشان را ندادند.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار