سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه:

هشت کارگروه جهادی به‌نام امام رضا (ع) در کرمانشاه تشکیل شده است

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از برنامه‌های جهادگرانه رضوی در این استان خبر داد و گفت: هشت کارگروه جهادی به‌نام امام رضا (ع) در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ - 14March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حسن موحد سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از برنامه‌های جهادگرانه رضوی در استان خبر داد و اظهار داشت: هشت کارگروه جهادی به‌نام امام رضا(ع) در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هریک از کارگروه وظایفی مختص به خود را دارد، تصریح کرد: کارگرو‌ه‌های خادمیاران فرهنگی، سلامت، زیارت، وقف و نزولات، بهداشت، کارآفرین و اشتغال، خواهران رضوی و حمایت از محرومان در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تشکیل شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به اعزام زائران زیارت اولی به حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: با ایجاد دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان‌ها این ظرفیت ایجاد شده که نسبت به سهیمه نویسی و اعزام برای زائران اقدام شود.

وی از افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در سال آینده خبر داد و گفت: برای افتتاح این دفتر به صورت رسمی برنامه‌های مفصلی برای حضور گسترده مردم تدوین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها