محسن ناجی:

نادر طالب‌زاده از چهره‌های فرهنگی سال است/ تدارک ویژه‌برنامه نوروزی شبکه افق

مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق گفت: در جدول پخش نوروزی خود، مستندهای جذابی متناسب با نوروز خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۳۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ - 14March 2017
نادر طالب‌زاده از چهره‌های فرهنگی سال است/ تدارک ویژه‌برنامه نوروزی شبکه افقبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محسن ناجی مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق سیما پیرامون تولیدات نوروزی این شبکه تلویزیونی گفت: نوروز امسال را با نشان دادن توانمندی‌های استان سیستان و بلوچستان در حوزه های مختلف گردشگری، محرومیت زدایی، حماسه سازی با عنوان ویژه برنامه ایرانشهر در لحظات تحویل سال آغاز کرده و مهمان مردم خونگرم شهرستان ایرانشهر خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایرانشهر به مدت 5 ساعت با بخش های مختلف تلویزیونی به اجرا در خواهد آمد، در خصوص اهداف ویژه برنامه تحویل سال اظهار داشت: این برنامه بیشتر حول مسائل انقلاب اسلامی پیش می رود.

مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی شبکه افق درباره نشان دادن چهره های مطرح بومی منطقه بیان کرد: مهمانان ما عموما چهره های مطرح کشوری نیستند، بلکه در این برنامه بیشتر چهره‌های محلی و بومی، نخبگان و مفاخر استان سیستان و بلوچستان و شهرستان ایرانشهر را معرفی خواهیم کرد.

ناجی در ادامه عنوان کرد: در جدول پخش نوروزی خود، مستند های جذابی متناسب با با نوروز خواهیم داشت و مناسب با حال و هوای نوروز یکسری از برنامه های روتین شبکه تعطیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین ما در بخش حوزه کارآفرینی با برنامه «یک کار خوب» استعداد های حوزه کارآفرینی را شناسایی کرده و با یک مقدار پول مختصری که به این افراد داده می شود، از آنها می خواهیم که با آن درآمدزایی کنند.

ناجی با اشاره به اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: در بین برنامه‌هایمان هر روز به مدت 30 دقیقه بخشی از برنامه های شبکه را به پوشش سفر راهیان نور اختصاص داده و با ساختاری جدید و متفاوت پخش آن را شروع می کنیم.

مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی از دوبله سریالی کره ای در شبکه افق خبر داد و گفت: «کیمیاگر» عنوان مجموعه تلویزیونی است که جزو سریال های تامینی شبکه محسوب شده و در ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت.

وی در ادامه این گفتگو از پرحاشیه ترین اتفاقات این شبکه در سال 95 بیان کرد: مجموعه ایرانشهر از جمله برنامه هایی است که فشار سنگینی را تحمل کرده و در کنار برنامه تلویزیونی «جهان آرا» جزو پرحاشیه ترین اتفاقات سال 95 محسوب می شود.

همچنین ناجی چهره فرهنگی سال را با توجه را با توجه به حوزه فعالیت خود، نادر طالب زاده دانست و در خصوص آن اظهار داشت: آقای طالب‌زاده را با اینکه از نزدیک میشناسم، علی رغم وضعیت جسمانی‌شان پای مبانی انقلاب ایستاده است.

ناجی در پایان به تداوم برنامه تلویزیونی «ماه نشان» اشاره کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان 95 برنامه ریزی خاصی داشتیم که بنا به دلایلی صورت نگرفت، اما با توجه به محوریت و هدفی که این برنامه در حوزه آسیب شناسی اجتماعی داشت، می طلبد که بیشتر عنوان شود. به همین دلیل امیدواریم برای رمضان سال 96 آن را داشته باشیم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها