مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

خانواده‌های شهدا میراث داران انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: خانواده‌های شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ - 16March 2017

به گزارشدفاع پرس از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با خانواده های شهداء منتسب به صدا و سیما اظهار داشت: قدرت و استقلال امروز نظام اسلامی را نتیجه ایثار و از جان گذشتگی عزیزانی هستیم که در روزهای خطر، جان پاکشان را تقدیم اسلام و ایران کردند تا امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت مطرح در عرصه بین الملل شناخته شود.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک صدها هزار شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت به نسل ما به ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از صبر و بردباری خانواده های شهداء به مثابه جهاد یاد کرد و افزود: خانواده های شهداء مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود و صبر وبردباری شان در تاریخ این مرز وبوم جاودانه خواهد ماند.

مرتضی صفری ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو وآرزوی سلامتی و عزت روز افزون برای خانوده های معظم شهداء، با تقدیم تقدیر نامه از ایثار و فداکاری خانواده معظم شاهد تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار