من انقلابی‌ام-254/ در یادمان شلمچه صورت گرفت؛

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به کاروان‌های راهیان نور توسط سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع کاروان‌های راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه، سلام مقام معظم رهبری را به زائران سرزمین‌های نور ابلاغ کرد.
کد خبر: ۲۳۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ - 18March 2017
ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به کاروان‌های راهیان نور توسط سرلشکر باقریبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع زائران یادمان شهدای شلمچه سلام رهبر معظم انقلاب را به کاروان‌های راهیان نور ابلاغ کرد و عنوان داشت: سلام شما زائران را نیز به ایشان می‌رسانم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: سپاه و بسیج در طول سال سرمایه‌گذاری زیادی برای توسعه کیفی و کمی راهیان نور انجام می‌دهند، و سایر دستگاه‌ها نیز فعالیت‌هایی در این رابطه دارند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: تاریخ دفاع مقدس شهادت می‌دهد که سرزمین شلمچه، قلب جبهه در بسیاری از عملیات‌های تعیین کننده ما در نبرد با دشمن بوده که از جمله این نبردها می‌توان به بیت المقدس که برای اولین بار پای رزمندگان به این منطقه باز شد اشاره کرد که بعد از آن نیز در رمضان، کربلای پنج و هشت این حضور ادامه داشت.
 
وی افزود: در جلسه‌ای حضور داشتم که افراد با تجربه برای شکستن جبهه شلمچه از داشتن بمب اتم سخن می‌گفتند اما قدرتی بالاتر از بمب اتم یعنی شهادت طلبی رزمندگان توانست جبهه دشمن در شلمچه را باز کند و در کربلای پنج برای اولین بار به پای دیواره‌های بصره رسیدیم. شهید میثمی روحانی بزرگی بود که عکس‌های آن در مسیر خرمشهر به شلمچه نصب شده است. او کسی بود که در کربلای پنج در پنج ضلعی به شهادت رسید. او معلم اخلاق جبهه‌ها بود و در میان اخلاص قهرمانان جبهه‌ها متخلق به اخلاق اسلامی بود.
 
سردار باقری گفت: تصرف قله‌های عظیم معنویت بالاتر از تصرف خاکریز دشمن و عبور از میادین مین و سیم خاردارهای دشمن است که این کار هر روز و هر شب توسط رزمندگان صورت می‌گرفت.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: از همه دست اندرکاران راهیان نور تشکر می‌کنم؛ سپاه و بسیج سرمایه گذاری بسیاری در راهیان نور انجام داده است و در تمام مدت سال تلاش می‌کنند تا خدمت خالصانه‌ای را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. البته سایر دستگاه‌ها نیز دست در دست هم در این عرصه فعالیت می‌کنند که جای تشکر از همه این عزیزان دارد.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها