سردار سلیمانی خبر داد؛

افزایش حضور زائران راهیان نور نسبت به سال قبل

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه از افزایش ۱۰ درصدی حضور زائران راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور نسبت به سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ - 24March 2017

افزایش حضور زائران راهیان نور نسبت به سال قبلبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه با بیان اینکه راهیان نور در جغرافیای ایران مطرح نمی‌شود و جریانی فراملی و فراجغرافیایی است، اظهار داشت: به لطف خدا فضای جامعه برای حضور اقشار مختف از داخل و خارج کشور فراهم شده است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر بحث اسکان زائران راهیان نور با بسیج و سپاه است به همین جهت حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یادمان‌ها بر اساس ارزیابیها نسبت به سال گذشته بیشتر بوده و نسبت به سال گذشته 8 الی 10 درصد افزایش داشته است.

سردار سلیمانی افزود: البته با توجه به سخنان مقام معظم رهبری نگاه به راهیان نور نگاه کمی نبوده و به کیفیت حرکت عظیم راهیان نور توجه می‌شود.

دبیر قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه در ادامه مطرح کرد: از جهت فضاسازی در یادمان ها و مناطق عملیاتی نسبت به قبل بهتر شده و بر روی بر خادمین و راویان تاکید بیشتری شده است. همچنین در یادمان والفجر 8 برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی به نمایش درآمده است و از نظر محتوایی با توجه به هدف گذاری در راهیان نور 95-96 شاهد پیشرفت هایی بوده ایم.

انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار