مداوای هزار و ۷۲۳ مسافر نوروزی در مراکز درمانی

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه درحوادث ترافیکی نوروزی بیش از ۱۷۲۳ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: امدادگران اورژانس ۱۱۵ در ۵ روزنخست، ۸ هزار و ۵۳۹ ماموریت انجام دادند.
کد خبر: ۲۳۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ - 25March 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، مجتبی خالدی با بیان این مطلب، به تشریح ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ در پنجمین روز از سال جدید پرداخت و اظهار داشت: یک هزار و ۸۵۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۶ هزار و ۶۸۹ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.

وی یادآور شد: در حوادث ترافیکی، یک هزار و ۷۲۳ بیمار و مصدوم و در حوادث غیر ترافیکی دو هزار و ۷۵۹ بیمار و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستانها و مراکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر این، ۲۴۷ نفر در حوادث ترافیکی و یک هزار و ۶۱۲ نفر نیز در حوادث غیر ترافیکی، در محل، به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به ارائه خدمات اورژانس به بیماران مختلف، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، خدمات فوریت های پزشکی توسط اورژانس به ۸۴۳ بیمار تنفسی، ۸۶۲ بیمار قلبی، ۲۶۸ بیمار با مسمومیت گوارشی و ۶۱ بیمار با مسمومیت گازCO(مونوکسیدکربن) ارائه شد.

خالدی، تعداد ماموریت های انجام شده توسط اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی را ۴۵ ماموریت عنوان کرد و از انتقال ۶۸ بیمار و مصدوم در حوادث ترافیکی و ۲۵ بیمار و مصدوم در حوادث غیر ترافیکی توسط بالگرد های اورژانس هوایی به بیمارستانها و مراکز درمانی خبر داد.

 انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار