علمای بحرین:

شهادت «مصطفی حمدان» اقدامی خارج از قانون بود

علمای بحرین در بیانیه‌ای تاکید کردند آنچه که «مصطفی حمدان» با آن مواجه شد، اقدامی خارج از قانون بود که به پرونده جنایات رژیم بحرین اضافه می‌گردد و باید در مراسم تشییع وی حضور گسترده داشت.
کد خبر: ۲۳۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ - 25March 2017
شهادت «مصطفی حمدان» اقدامی خارج از قانون بودبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، علمای بحرین با صدور بیانیه ای از مردم این کشور برای حضور گسترده در مراسم تشییع «مصطفی حمدان» دعوت کردند.

در بیانیه علمای بحرین تاکید شده است: مصطفی حمدان یکی از بهترین مدافعان آیت الله عیسی قاسم مرجع عالی کشور، با بصیرت در راه دفاع از دین و اولیای صالح الهی به شهادت رسید. آنچه که حمدان با آن مواجه شد، جنایتی خارج از قانون بود که به پرونده جنایات رژیم بحرین اضافه می گردد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: باید از این شهادت بسیار تمجید و تقدیر کرد و حداقل کار در این زمینه، حضور گسترده در مراسم تشییع شهید راه عقیده «مصطفی حمدان» و افتخار به این نوع جانفشانی است.

در پی شهادت مصطفی حمدان مردم بحرین امروز به خیابانها ریختند و اینگونه شعار دادند؛ «ما همه مصطفی هستیم، خون او برگردن رأس حکومت است».

گفتنی است، «مصطفی حمدان» جوان ۱۸ ساله بحرینی که در حمله اخیر به تحصن کنندگان در منطقه الدراز در تاریخ ۲۶ ژانویه گذشته از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده بود به شهادت رسید.

در همین راستا خانواده حمدان ظهر جمعه خبر شهادت وی را تایید کردند. وضعیت این جوان بحرینی روز گذشته رو به وخامت گذاشته بود و پس از تحمل ۵۸ روز مجروحیت به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار