من انقلابی‌ام-352/ حجت الاسلام کعبی:

زائران سرزمین‌های نور از نمایشگاه‌های ارتش بازدید کنند

رئیس عقیدتی سیاسی پادگان دژ خرمشهر از کاروان‌های راهیان نور خواست تا از نمایشگاه‌های برپا شده توسط ارتش در مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس نیز بازدید کنند.
کد خبر: ۲۳۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 26March 2017
زائران سرزمین‌های نور از نمایشگاه‌های ارتش بازدید کنندبه گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، حجت الاسلام کعبی رئیس عقیدتی سیاسی پادگان دژ خرمشهر نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امروز امنیت، آسایش و آرامشی که در کشور برقرار است به برکت خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
 
وی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در سرزمین‌های نور بیان داشت: راهیان نور بهانه‌ای است تا مردم شریف ایران اسلامی در تمامی سنین و از تمامی اقشار با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمالغرب کشور با حماسه‌های آن دوران آشنا شوند و قدردان ایثارگران و خانواده‌های آنان باشند.
 
حجت الاسلام کعبی در ادامه به نقش موثر راویان در انتقال معارف دفاع مقدس به نسل جوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: راویان سرزمین نور باید به طور دقیق و شفاف نقش رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی را تبیین کنند و به مردم منتقل کنند که نیروهای مسلح با دستان خالی در برابر دشمن با تجهیزات فراوان ایستادگی کردند.
 
وی در پایان عنوان کرد: امکانات بسیار خوبی در اختیار کاروان‌های راهیان نور قرار گرفته است و امید است زائران سرزمین نور ضمن حضور در یادمان‌های شهدا از نمایشگاه‌هایی که در منطقه برپا شده است نیز بازدید نمایند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها