دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار خراسان شمالی+ تصاویر

سرهنگ پاسدار احیا محمد امیری به همراه جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی صبح امروز با استاندار خراسان شمالی دیدار کردند.
کد خبر: ۲۳۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ - 03April 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با استاندار خراسان شمالی دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار احیا محمد امیری در این دیدار ضمن ارائه  خلاصه گزارش عملکرد و فعالیت های اداره کل حفظ آثار در سال گذشته به بیان اهمیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس پرداخت و از مراحل پیگیری امورات و پیشرفت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گزارش کاملی ارائه داد.

وی در ادامه با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: پیگیر تشکیل جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار استان و همچنین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد با حضور استاندار هستیم.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: ان‌شاءالله جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار  و سوم خرداد در ماه جاری تشکیل می شود و پیگیر هستیم تا برای اداراتی که فاقد محل ثابت برای اداره هستند بودجه ای در نظر گرفته شود.

صالحی افزود: ان‌شاءالله با پیگیری های انجام شده توسط اداره کل حفظ آثار و تخصیص بودجه استانی برای شروع کار، مرکز فرهنگی دفاع مقدس که از اهمیت بالای فرهنگی و گردشگری برخوردار است در سال جاری به مرحله اجرا در آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار