دشمنی آمریکا با ایران همچنان ادامه دارد؛

اتخاذ یک استراتژی فراگیر در آمریکا برای مقابله با ایران

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: با روی کار آمدن دولت جدید، ما فرصت اتخاذ یک استراتژی فراگیر به منظور مواجهه با اقدامات ایران و تهدید ناشی از تسلیحات هسته‌ای ایران را خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۳۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 29March 2017
کورکر: با ترامپ فرصت مقابله با ایران در منطقه را داریم

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، درجریان جلسه استماعی با موضوع بررسی سیاست‌های آمریکا در مقابل ایران سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا روز سه‌شنبه نسبت به آنچه رفتار تهدیدآمیز ایران پس از اجرای توافق هسته‌ای خواند، هشدار داد.

کورکر گفت: یکی از انتقادات من از برجام این بود که به سیاست عملی ما در خاورمیانه تبدیل شده و باعث تشدید اقدامات بی ثبات کننده ایران می‌شد.

وی که رهبری انتقادات علیه توافق هسته‌ای در کنگره را بر عهده داشت، ادامه داد: تصور می‌کنم که امروز شاهد رفتارهای بسیاری از این شکل هستیم. در منطقه شاهد افزایش میزان مداخلات ایران بوده‌ایم.

کورکر با اشاره به تلاش‌های ایران برای تبدیل شدن به یک قدرت برتر در خاورمیانه، درباره طرح ارائه شده در هفته گذشته از سوی خود با هدف مقابله با تهدید ناشی از ایران گفت: هفته گذشته بسیاری از اعضای این کمیته به اتفاق طرحی را به منظور موازنه دوباره سیاست ما در مقابل ایران ارائه کردند. با روی کار آمدن دولت جدید ما فرصت اتخاذ یک استراتژی فراگیر به منظور مواجهه با هم اقدامات ایران و هم تهدید ناشی از تسلیحات هسته‌ای ایران را خواهیم داشت.

رئیس کمیته روابط خارجی سنا همچنین مدعی شد ایران بزرگترین حامی تروریسم است و کماکان چندین نفر از شهروندان آمریکا را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها