نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

جانبازان باید افتخار کنند که ادامه دهنده راه قمر بنی هاشم (ع) هستند

آیت الله علی اسلامی گفت: مديون رشادت‌ها و حماسه‌های جانبازان، شهدا و ایثارگرانی هستیم که راه جان‌فشانی در راه اسلام و انقلاب و میهن را انتخاب کردند.
کد خبر: ۲۳۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ - 05April 2017
به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت الله علی اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به همراه بهمن طاهرخانی، نماینده مردم شهر تاکستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل سرهنگ حسین نجفی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس از ایشان تجلیل کردند.

آیت الله علی اسلامی در این دیدار دوستانه اظهار داشت: فداکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی، شایسته ارزنده‌ترین قدردانی‌ها می‌باشد.

امام جمعه تاکستان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با تقدیم شهدای گران‌قدر و با ایثار و مقاومت و با پشتیبانی مردم راه خود را ادامه می‌دهد، گفت: شهید، مقامی والا نزد خداوند دارد و به همین دلیل، به کاربردن واژه مرگ در مورد شهدا صحیح نیست، زیرا شهدا زنده‌اند و به حیات جاودانه می‌رسند، همان‌طور که قرآن می‌فرماید «عند ربهم یرزقون» هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: با اولین قطره خون شهید که بر زمین می‌ریزد، خداوند همه گناهان او را می‌بخشد و در لحظه شهادت، شهید جایگاهش را در بهشت رضوان خداوند می‌بیند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جانبازان باید به خود افتخار کنند که ادامه دهنده راه حضرت قمر بنی هاشم (ع) هستند، زیرا ایشان فردی دین شناس و با معرفت بودند.

آیت الله اسلامی افزود: در کشور ما پیروان حضرت ابوالفضل (ع) ولایت مدار هستند و هر چه قدر سعی کنیم به مراتب ولایت بیفزاییم در نزد خدا عزیزتر خواهیم بود.

عیادت آیت الله علی اسلامی از امام جمعه سابق قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، سپس با حضور در بیمارستان ولایت از آیت الله هادی باریک بین عیادت کرد و برای ایشان آرزوی شفای عاجل و سلامتی کرد.

یادآوری می‌شود، شب گذشته امام جمعه سابق قزوین بار دیگر براثر عفونت ریه، در بیمارستان ولایت قزوین بستری و مورد درمان گروه پزشکان قرار گرفت.

جانبازان باید افتخار کنند که ادامه دهنده راه قمر بنی هاشم (ع) هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها