به مناسبت فرارسیدن سال نو صورت گرفت

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌ شهیدان «آذرفر» و «پیشوا»

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «جهرم پیشوا» و «گرگ‌الله آذرفر» دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۳۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 08April 2017
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌های شهیدان «آذرفر» و «پیشوا»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهیدان «جهرم پیشوا» و «گرگ‌الله آذرفر»، ضمن تبریک سال جدید و گفتگو با خانواده این عزیزان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.
 
سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند در این دیدار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع‌ مقدس، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه اسلام و قرآن، برای کشور اسلامی ایران عزت آفریدند.
 
وی افزود: امروز خانواده‌های شهدا وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند و به همین واسطه هم خدمت به آنها توفیق الهی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه باید از صبر و مقاومت شهیدان و جانبازان الگوگیری کرد، گفت: امروز وظیفه همه ما این است که در راستای حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب حرکت کنیم.

به گزارش دفاع پرس، در پایان این دیدارهای صمیمی، از خانواده‌های این شهدای والامقام تجلیل شد.

شهید «جهرم پیشوا» در تاریخ 15 دی‌ماه 1360 در خوزستان و شهید «آذرفر» در اول آذرماه 1363 در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها