مدیرکل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

چاپ 30 عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت تا پایان سال 96

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپ 30 عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت تا پایان سال 96 از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل است.
کد خبر: ۲۳۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 09April 2017
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند در دیدار با فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال نو، در سخنانی به تشریح برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سال جدید پرداخت و اظهار داشت: چاپ 30 عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت تا پایان سال 96 از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل است.

وی افزود: این کتاب‌ها در قالب زندگینامه شهدا، شعر، خاطرات فرماندهان و رزمندگان، پژوهش پیرامون ادبیات پایداری، تطبیق وصایای شهدای استان با تعالیم اسلامی، کتاب کودک و ... به چاپ می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های ادبی و فرهنگی، تولید فیلم سربازخانه خانم‌ها، گردآوری و نمایه‌نویسی اسناد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و توسعه کتابخانه و تدوین دانشنامه استانی از دیگر برنامه‌های این نهاد در سال جدید است.

سرهنگ آسمند از افتتاح دفتر نمایندگی دفاع پرس در استان در سال 96 خبر داد و گفت: با تمهیدات به عمل آمده و طی مراحل قانونی مربوطه، دفتر خبرگزاری دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد استانی بازگشایی شده و این خبرگزاری کار خود را به طور رسمی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌کند.

وی مصاحبه با فرماندهان شاخص سال‌های حماسه را از دیگر برنامه‌های این نهاد در سال 96 عنوان و بیان کرد: ساماندهی یادمان شهدای گمنام استان و پیگیری فرآیند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیز در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تشکیل شورای راهبردی پیشکسوتان و تشکیل بانک اطلاعات سرمایه‌های معنوی دوران حماسه جهاد و مقاومت، تجهیز بیلبوردهای تبلیغاتی و مشارکت در دیگر برنامه‌های فرهنگی استان و گردآوری خاطرات رزمندگان سال‌های حماسه از دیگر برنامههای مهم این اداره کل در سال 96 است که امیدواریم با حمایت و مشارکت نهادهای فرهنگی استان آنها را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار ضمن تأکید بر همکاری و جایگاه خطیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان، گفت: با همه توان همچون گذشته همت خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم به مقام شامخ شهدا و ایثارگران ادای دین کنیم.

سردار یدالله بوعلی افزود: ضروری است که تلاش کنیم تاریخ شهادت و استقامت دچار تحریف نشود، چرا که کوتاهی در این مسیر خسارات جبران‌ناپذیری را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها