عدنان محمود:

آمریکا در ضربه زدن به ارتش سوریه ناکام خواهد ماند

سفیر سوریه گفت: تجاوز آمریکا که از گسترش و فراگیر شدن تروریسم حمایت می‌کند، در تحقق هدف خود یعنی به تحلیل بردن و ضربه زدن به تلاش‌ها و اقدامات ارتش عربی سوریه در جنگ علیه تروریسم، ناکام خواهد ماند.
کد خبر: ۲۳۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 09April 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران در پی حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی الشعیرات در سوریه اظهار داشت: تجاوز آشکار آمریکا به فرودگاه الشعیرات در وسط کشور نشانگر رویکرد آمریکا مبنی بر به کارگیری تمامی اشکال و انواع تروریسم، کشتار، ویرانگری و نقض حاکمیت کشورها به منظور خدمت به اهداف آمریکا و صهیونیسم در توسعه طلبی و سلطه گری بر منطقه است.

وی افزود: هدف از این تجاوز که با هماهنگی با رژیم صهیونیستی و حامیان تروریست‌ها در غرب و منطقه انجام شده، برای جبران شکست‌ها و ضربات سهمگینی است که تروریست‌ها و حامیانشان در سوریه از سوی ارتش سوریه و جبهه مبارزه با تروریسم شامل ایران، روسیه و حزب‌الله و دوستانشان، بر آنان وارد شده است.

عدنان محمود تاکید کرد که این تجاوز آمریکا بر عزم و اراده ملت، ارتش و دولت سوریه در ادامه جنگ و اقدام در بالاترین سطح علیه تشکیلات تروریسم و شکست دادن آنان و پاکسازی سرزمین‌های سوریه از تروریست‌ها می‌افزاید.

سفیر سوریه اظهار داشت: این تجاوز آمریکا که از گسترش و فراگیر شدن تروریسم حمایت می‌کند در تحقق هدف خود یعنی به تحلیل بردن و ضربه زدن به تلاش‌ها و اقدامات ارتش عربی سوریه در جنگ علیه تروریسم، ناکام خواهد ماند. بلکه راهبرد سوریه و همپیمانان آن در ایران و روسیه در جنگ علیه تروریسم و بازگرداندن امنیت و ثبات به تمامی سرزمین سوریه و منطقه را تقویت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: این تجاوز آمریکایی در ماهیت خود در راستای نقشه‌های آمریکا جهت حمایت از تروریسم در سوریه و هدف قراردادن جبهه واقعی با تروریسم قرار می‌گیرد و تاکیدی دوباره بر مشارکت تمام عیار بین تشکیلات تروریستی، آمریکا و مزدوران آن در منطقه است که در یک سقوط ننگین اخلاقی و انسانی بی سابقه این تجاوز را همراه با تشکیلات تروریستی جشن می‌گیرند.

سفیر سوریه گفت: بهانه‌های غیر واقعی و واهی که ایالات متحده آمریکا جهت توجیه تجاوز آشکار خود به کار می‌گیرد برای همگان نمایان شده است و این هم وارونه جلوه دادن واقعیت‌هایی است که گروه‌های مسلح تروریستی تنها مالک این تسلیحات هستند که در مکان‌های متعددی از خاک سوریه با همکاری کشورهای حامی این تجاوز، انبار شده است.

وی افزود: ارتش سوریه دارای چنین سلاح‌هایی نیست و هرگز استفاده نکرده و به کارگیری این سلاح در هر زمان و مکان را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها