حال و هوای معتکفین در میزبانی از شهدای گمنام+ تصاویر

امسال نیز همچون سال های گذشته معتکفین تهرانی میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس در مساجد بودند.
کد خبر: ۲۳۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ - 13April 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، معتکفین هر ساله در سه روز میانی ماه رجب برای خلوت بیشتر با خود و مناجات با خداوند در مساجد خود ساکن می شوند، تا با زدودن آلودگی های نفس در ماه خدا خود را برای شعبان و رمضان آماده کنند.

چند سالی است که با اقدام به جای کمیته جست و جوی مفقودین شهدا نیز میهمان ویژه معتکفین در مساجد شهر تهران می شوند. به گفته سرهنگ رنگین رئیس معراج الشهدای تهران  امسال پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در بیش از 100 مسجد و مصلی مورد استقبال و وداع معتکفین قرار می گیرد.
 
حال و هوای معتکفین در میزبانی از شهدای گمنام 
 میزبانی مسجد آیت الله لواسانی از شهدای گمنام
 

گل های گمنام در فضای مقدس مساجد با عطر خلوص و صفای هشت سال دفاع مقدس دل های معتکفین را عطراگین می کنند و حال و هوای خاصی را به مساجد می دهد.

دلنوشته ها و ناگفته های معتکفین و کاربران اینستاگرامی گویای حس متفاوت حضور شهدا در بین معتکفین است.

حال و هوای معتکفین در میزبانی از شهدای گمنام 
معتکفین میزبان شهدا در مسجد اباذر منطقه 12
 
یکی از معتکفین مسجد امام رضا(ع) در صفحه اینستاگرامی خود در این باره نوشته است: شهدای گمنام خود را یه معتکفین رساندند تا واسطه ای شوند برای رساندن حاجات و دعاهای مردم به ذات اقدس الهی.

معتکف دیگری از معتکفین مسجد محله امیرآباد خطاب به شهید گمنام که در عملیات خیبر به شهادت رسیده نیز نوشته است: شهید گمنام! به مسجد ما خوش آمدی. چه شوقی به اعتکافمان دادی. بچه های خیبر همیشه معتکف حرم هستند. تازه فهمیده ایم ما به اعتکافشان رفته ایم.
 
حال و هوای معتکفین در میزبانی از شهدای گمنام
مادر شهید جاویدالاثر علیرضا ابوالقاسم در استقبال از شهید گمنام مسجد الحسین حسن آباد اسلامشهر

خانوم معتکفی از حال و هوای میزبانی مسجد با حضور شهید گمنام گفته است: شب رحل حضرت زینب(س) معتکفین که همه آن ها دعوت شده از طرف امام زمان هستند مهمان شهید گمنامی بودند که تنها به اندازه چند دقیقه نگاهش را نصیب همه کرد. حال و هوای اینجا مثل قبل نیست، شهید آمد و بساط روضه حضرت زینب(س) را فراهم کرد.
 
 حال و هوای معتکفین در میزبانی از شهدای گمنام
مسجد امام حسن(ع) واقع در میدان شهدا میزبان شهدای گمنام

برخی از مساجد میزبان یک شهید و برخی دیگر از مساجد میزبان دو شهید در فواصل زمانی مختلفی بودند. مساجد دانشگاه های تهران نیز در ایام البیض با حضور هزاران معتکف دانشجو مراسم اعتکاف را برگزار کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار