مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

ناشناخته بودن انقلاب اسلامی هرگونه حمله دشمن را منجر به شکست می‌کند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناشناخته بودن انقلاب اسلامی برای اتاق‌های فکر دشمن، هرگونه حمله آنها را منجر به شکست می‌کند.
کد خبر: ۲۳۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 17April 2017
ناشناخته بودن انقلاب اسلامی هرگونه حمله دشمن را منجر به شکست می کندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار خسرو عروج در مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، اظهار داشت: جنس این انقلاب از جنس خاصی است که دشمن توانایی شناخت آن را ندارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناشناخته بودن انقلاب اسلامی برای اتاق‌های فکر دشمن، هرگونه حمله آنها را منجر به شکست می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک جریان خروشان است، تصریح کرد: این سیره همواره به حرکت خود در تمام نقاط جهان ادامه داده و ملت‌ها را با خود همراه خواهد کرد.

سردار عروج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را قدرتی بالاتر از قدرت بشری هدایت می‌کند، گفت: این انقلاب با از خودگذشتگی‌ها و به برکت خون شهدا، درایت و تدبیر امام خمینی (ره) به این عظمت رسیده و مهمترین وظیفه همه پاسداری از آن است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح شیوه مبارزه انقلاب اسلامی با تفکر و کشورهای استکباری، تصریح کرد: سبک مبارزه با این تفکر از مکتب امام حسین (ع) نشات گرفته و در این مکتب تبیین شده که اگر دستت هم خالی بود باید به مبارزه ادامه بدهی.

سردار عروج با تبیین ضرورت وحدت در کشور، افزود: نباید گذاشت وحدت در کشور از بین برود، خدا با واسطه وحدت نعمت‌های فراوانی به این کشور ارزانی داشته است.

این مراسم با حضور دانشجویان و مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان و با مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها