فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان:

ارتش با حمایت امام خمینی (ره) تولدی دوباره یافت

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان گفت: حمایت امام راحل از ارتش موجب شد که این نیرو تولدی دوباره داشته باشد و به لطف خداوند از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی آزمون‌ها و عرصه‌ها پیروز و سربلند بوده است.
کد خبر: ۲۳۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ - 18April 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و نیروی زمینی، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان با حضور استاندار گلستان، امام جمعه موقت گرگان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، صبح امروز (سه شنبه 29 فروردین ماه) در میدان بسیج گرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیر مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی 30 پیاده گرگان با تبریک روز ارتش اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگ زرینی بود که توانست تمام معادلات شرق و غرب را برهم بزند و بی‌شک نقش ارتش در این امر بسیار موثر بود و بصیرت و حمایت امام راحل از ارتش موجب شد که این نیرو تولدی دوباره داشته باشد و به لطف خداوند از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در تمامی آزمون‌ها و عرصه ها پیروز و سربلند بوده است.

در ادامه این مراسم حسن صادقلو استاندار گلستان، 29 فروردین را روز مبارکی عنوان کرد و گفت: اگر روزهایی بنیانگذاری می‌شود مهمترین رفتار ما شناخت و تبیین آن روز باید باشد.

ارتش با حمایت امام خمینی (ره) تولدی دوباره یافت 

وی افزود: باید بدانیم که چرا امام راحل این روز را روز ارتش نامیده است، زیرا ایشان درک خوبی از ارتش داشتند و از ارتش حمایت کردند هرچند آن روزها رژیم شاهنشاهی سرمایه گذاری بسیاری انجام داده بود تا ارتش را در اختیار خود داشته باشد.

استاندار گلستان گفت: امروز ارتش ما یک ارتش الهی است و از دل آن انسان‌های آهنینی بوجود آمده است و این انسانها، ارتش و نیروهای مسلح ما را در جهان منحصر به فرد کرده است.

در ادامه مراسم، یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی به‌ همراه ادوات نظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری و شهدا رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار