فرمانده ارشد آجا در استان فارس:

کوچکترین حرکت دشمنان با پاسخ سخت ارتش مواجه خواهد شد/ارتش ما مردمی‌ترین ارتش در دنیاست

فرمانده ارشد نظامی استان‌های فارس و كهگیلویه و بویر احمد بر این نكته تأكید كرد كه امروز ارتش یقیناً با تمام قدرت طبق منویات و تدابیر رهبری حرکت کرده و فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند گفت:کوچکترین حرکت دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی قطعاً با پاسخ سخت ارتش مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ - 18April 2017
  به گزارش دفاع پرس ار شیراز، امیر وجیه‌الله جمشیدی، فرمانده ارشد نظامی استان‌های فارس و كهگیلویه و بویر احمد  در مراسم رژه روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این استان گفت: امروز ارتش یقیناً با تمام قدرت طبق منویات و تدابیر رهبری حرکت کرده و فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند.

وی با بیان اینكه کوچکترین حرکت دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی قطعاً با پاسخ سخت ارتش مواجه خواهد شد، گفت: ما امروز قدر این اقتدار را می‌دانیم و بر خود وظیفه می‌دانیم که به بهترین شکل ممکن از این کشور دفاع کنیم.

جمشیدی با یادآوری منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتش گفت: مدال‌هایی که ارتش از مقام معظم رهبری دریافت کردند بسیار با ارزش هستند و ارتش شجره طیبه است.

این مقام ارشد نظامی، ارتش جمهوری اسلامی را از متدین‌ترین نیروها برشمرد و گفت: امروز ارتش ما مردمی‌ترین ارتش در دنیاست و این‌ها عناوین و لقب‌هایی است که مقام معظم رهبری به ارتش اعطا کرده‌اند.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن گرامیداشت  روز ارتش گفت: تمام تلاش خود را بر این كار به بستیم تا برنامه‌های روز ارتش را به بهترین شكل ممكن برگزار كنیم و در این راستا امروز نیز شاهد رژه مقتدرانه نیروهای سرافراز مسلح در استان فارس هستیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار