مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین و مردم هستند.
کد خبر: ۲۳۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ - 19April 2017
شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در معیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به دیدار خانواده شهید «ابراهیم پوربهی» رفت.
 
حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری دیدار با خانواده شهید «ابراهیم پوربهی» با بیان اینکه راه امام و راه شهدا همان صراط مستقیم و راه انقلاب است بیان کرد: شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولین و مردم بوده و سرمشقی برای همه هستند.
 
وی افزود: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا به معنای تجدید میثاق با آرمان‌های آنان و همان ادامه راه امام راحل است و شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته است لذا ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم امور بلکه در رأس آن هاست.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان این که افتخار ما خدمت به خاندان معزز شاهد و ایثارگر است، ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب دلگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.
 
وی با اشاره به وظیفه مسئولان در خدمت‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگران اظهار کرد: هیچ پاداش و تقدیری نمی‌تواند کار بزرگ شهدا و ایثارگران که همان بذل جان و نثار خون خویش در راه سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است را جبران نماید.
 
تشکری تاکيد کرد: مديران دستگاه‌های اجرايی برای تلاش بيشتر در راه خدمتگزاری برای مردم نيازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار اين بزرگواران انرژی و روحيه بیشتر برای خدمت رسانی مي گيرند.
 
در ادامه این دیدار که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز طی سخنانی بیان داشت: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مايه سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران بهترین الگو برای همه ما هستند، اضافه کرد: الگوگیری از منش و سیره شهدا یک فرهنگ ارزشی و انقلابی است.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: شهدا در مسیر پاسداری از ارزش های اسلامی و دینی حرکت کردند و ایثار شهیدان برای ما مقدس و زنده است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار