خاش میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز»

مرحله قطبی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به ميزبانی شهرستان خاش در اردوگاه دره گل تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 20April 2017

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: توجه به قرآن كريم باعث ترویج امر به معروف و نهی از منکر در كشور می شود و اصلاح سبک زندگی نیازمند الگوسازی از رفتارهای قرآنی است.

سعيده سرگلزايی در حاشيه برگزاری مرحله قطبی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به ميزبانی شهرستان خاش در اردوگاه دره گل تفتان، قرآن كريم كتابی برای هدايت و برنامه جامع و كاملی برای بشريت است و بايد سعی كنيم تا با بهره گيری از آن به سعادت، خوشبختی و رستگاری برسيم.

وی بيان كرد: جامعه دينی با الهام از احكام دينی و قرآنی تلاش می كند تا در راه و مسيری گام بردارد كه خير و مصلحت بشريت در آن باشد و آيات قرآن كريم بهترين راه ها را به ما نشان می دهد.

سرگلزايی تصريح كرد: دانش آموزان نقش ويژه و مهمی در آينده كشور دارند چرا كه بعنوان مديران آينده به شمار می آيند و بيشتر از سايرين نيازمند توجه به آيات اين كتاب آسمانی و حضور در عرصه ها و زمينه های دينی هستند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی سيستان و بلوچستان در 5 قطب، بيان كرد: اين مسابقات در 5 قطب شهرستان های خاش، ايرانشهر، چابهار، سيستان و زاهدان برگزار می شود و اين شهرستان ها به عنوان میزبان‌های جشنواره‌های قطبی این دوره انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: اين مسابقات با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح مدارس و آموزش و پرورش و همگانی كردن يادگيری و فراگيری قرآن هم برای دانش آموزان و هم برای فرهنگيان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها