رحمانی فضلی در جمع فرماندهان ناجا:

انتخابات باید بر اساس قانون پیش برود/ امانتدار آرای مردم هستیم

وزیر کشور با بیان اینکه امانتدار آرای مردم هستیم، گفت: انتخابات باید بر اساس قانون پیش برود.
کد خبر: ۲۳۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 22April 2017
انتخابات باید بر اساس قانون پیش رود/ امانتدار آرای مردم هستیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در گردهمایی فرماندهان نیروی انتظامی که در ستاد این نیرو در حال برگزاری است، اظهار داشت: انتخابات برای ما هدف نیست. جابه‌جایی قدرت در جهت ترویج دین خداست، چون هستی ما در گرو تبعیت از فرامین الهی و تحت زعامت حکومت اسلامی و ولی فقیه است.

وی افزود: هدف ما در کشور تقویت نظام اسلامی است که امروز با دین خدا عجین شده است و ولایت فقیه و مردم که عامل پیروزی انقلاب هستند برای ما با اهمیت هستند و بعد کارآمدی برای ما مهم است. باید خدا را شاکر باشیم برای تعیین سرنوشت و مردم سالاری که امروز به واسطه انقلاب اسلامی داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: در گذشته پیش از مشروطیت واژه ملت هیچ وقت در ادبیات سیاسی ما جایگاهی نداشت و پادشاهان مردم را رعیت خود می‌دانستند.

رحمانی فضلی در ادامه عنوان کرد:‌ نیروی انتظامی وظیفه دارد تحت ولایت فقیه از دین خدا دفاع کند و اگر با جناح بازی‌ها وارد عرصه انتخابات شود بزرگترین لطمه را به نظام اسلامی خواهد زد. در حوزه سلامت انتخابات اول از همه ما باید خودمان درست عمل کنیم و نباید با حب و بغض بلکه با عقلانیت و تدبر در این عرصه پیش برویم و آلت دست هیچ گروه سیاسی نشویم.

وی تاکید کرد: ما به مقام معظم رهبری قول می‌دهیم که در راستای منویات ایشان که همان اجرای دین خدا است، گام برداریم. ایستایی انقلاب ما به جهت ایمان مردم به رهبری معظم و ایمان و اعتماد رهبری به مردم است.

وزیر کشور گفت:‌ انتخابات باید براساس قانون پیش رود و گرنه حوادث 88 تکرار می‌شود که هزینه‌های گزافی را بر نظام و مردم به جای خواهد گذاشت. ما امانتدار هستیم و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری هیچگاه نیروهای انتظامی وارد کار سیاسی و جناحی نخواهد شد.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار