مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

سپاه پاسداران پرچم مقدس انقلاب را برافراشته نگاه داشته است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیامی تصریح کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساختن ستون استواری بود، که پرچم مقدس انقلاب اسلامی ایران را برافراشته نگاه داشت.
کد خبر: ۲۳۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ - 23April 2017
سپاه پاسداران پرچم مقدس انقلاب را برافراشته نگاه داشته استبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار محمد علی‌پور با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان آمده است: در توصیف این مناسبت همین بس که معمار کبیر انقلاب فرمودند: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

بی‌شک رسالت و فضیلت پاسدار بودن تنها رفتن در جلد یک فرد نظامی نیست، پاس داشتن حرمت‌ها، ارزش‌ها، مرزها و اندیشه‌ها سبزتر از پوشیدن لباس سبزی است که بر تن داریم. پاسدار بودن یعنی حضور، یعنی ورود به هر آنچه مولا و رهبرمان می‌گوید، یعنی ورود به عرصه اقتصاد و مقاومت و جهاد و ایثار.

پاسدار یعنی شکستن مرزهای پوشالی برای رسیدن به هر آنچه مطلوب نظام و رهبری و مردم است و اگر نبود درایت و بصیرت رهبر مهربان قرن و اینکه این روز تجلی غرور پاسدار بودن را تداعی کند، هرگز خیلی‌ها به حرمت این واژه مهم دست نمی‌یافتند.

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ساختن ستون استواری بود که پرچم مقدس انقلاب اسلامی ایران را برافراشته نگاه داشت تا دنیا بفهمد که این ستون استوار فراتر و قوی‌تر از گزینه‌های کاغذی شیاطینی است که چشم طمع به این مرز و بوم دوخته‌اند و آنها را روی میزهایشان گذاشته‌اند.

پاسدار باید پاس دار همه میدان‌ها باشد و اینک رسالت ما چه بسا فراتر از دوران دفاع مقدس شده است. حفظ ارزش‌ها و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ورود به عرصه‌های نوین جهاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی از دیگر دغدغه‌هایی است که انتظار می‌رود سپاه پاسداران در آن برای رسیدن به کمال و خواسته برحق ولی امر مسلمین و ملتی که سزاوار بهترین‌ها هستند پیشقدم باشد.

اینجانب به عنوان عضوی از این خانواده سرافراز انقلاب، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به روح معمار کبیر انقلاب، به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا، به همرزمان و جهادگرانم در این نهاد ارزشی، به خانواده معظم شهدا و به ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانیم همچون گذشته فرزندان خوبی برای ملت و سربازان خوبی برای ولایت باشیم و اکتفا نکنیم به تمام خواسته‌ها و داشته‌هایی که داشته و داریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار