یادداشت/ صدیقه بیگم مدرس ثانوی

بیایان خشک، تبلور مرصاد الهی برای گرگ‌های در کمین نشسته انقلاب بود

بیابان طبس راوی معجزه ای است که دل تاریخ را به لرزه در آورد. تفسیر آیه (و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین) را باید از کویر تفتدیده طبس پرسید؛ بیایان خشک تبلور مرصاد الهی برای گرگ‌های درکمین نشسته انقلاب بود.
کد خبر: ۲۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ - 26April 2017
پنجم اردیبهشت ماه////// بیایان خشک تبلور مرصاد الهی برای گرگ های درکمین نشسته انقلاب بود

«صدیقه بیگم مدرس ثانوی» همسر شهید «محمد منتظرقائم» به مناسبت پنجم اردیبهشت‌ماه مصادف با شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس یادداشتی اختصاصی را به خبرگزاری دفاع پرس در یزد ارسال کرده‌اند که در ادامه آن را می‌خوانید:

بی شک تکرار تاریخ افت و خیزهایی را بر دامان انقلاب می نشاند که شناخت و تحلیل و بررسی، آن راه را برنیرنگ دشمنان داخلی و خارجی می بندد و انقلاب را در برابر هجمه های آنان بیمه می کند و برعزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می افزاید.

همزمان با قیام 15 خرداد ماه محمد منتظر قائم همراه با پدر خود در صف مبارزه با طاغوت در آمد و به تکثیر و پخش اعلامیه های امام خمینی (ره) پرداخت. او بعد از پایان دوره دبیرستان به خدمت سربازی رفت و پس از پایان خدمت در شرکت توانیر مشغول به کار شد و همزمان، با هدف بر انداختن نظام شاهنشاهی و استقرار حکومت اسلامی با تشکیل گروهی به مبارزه با رژیم پرداخت. در سال 1351 هجری شمسی اعضای گروه توسط «ساواک» شناسایی و محمد را دستگیر و زندانی و تحت شکنجه های وحشیانه قرار دادند. سرانجام پس از 15 ماه تحمل شکنجه و زندان در حالی که هیچ اعترافی نکرده بود به ناچار او را آزاد نمودند.

پس از آزادی همچنان به مبارزه علیه رژیم شاه ادامه داد. محمد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد انتخاب شد.

در اعزام نیرو و موفقیت در سرکوبی اشرار در دوره اغتشاشات کردستان یکی از دوستان محمد تعریف می کرد که پیاده به سمت تپه های «بازی دراز» که محل استقرار نیروهای «کومله» بود راه افتادیم و محمد با اینکه فرمانده بود با پای برهنه به بالای کوه رفت و از بالا نیروهای دشمن را زیر نظر گرفت.

او همچنین فعالیت در کمیته انقلاب اسلامی، ماموریت تاسیس سپاه پاسداران، قبولی فرماندهی سپاه یزد، اعزام نیرو و موفقیت در سرکوبی اشرار در اغتشاشات سیستان و بلوچستان، عزیمت به کردستان، قبول مسئولیت فرماندهی «سقز» و آزاد سازی بسیاری از مناطق در دوره اغتشاشات کردستان و عزیمت به طبس و بررسی هلکوپترها به دستور بنی صدر خائن را بر عهده داشت.

بدون شک ماجرایی که در طبس اتفاق افتاد و با شکست مزدوران آمریکایی مواجه شد یکی از معجزات قرن است زیرا شیطان بزرگ، آمریکا با برخورداری از دقیق ترین و پیچیده ترین امکانات نظامی و با همکاری کشورهای مصر، عربستان، ترکیه، عمان و پاکستان که در طی این عملیات امکانات خود را در اختیار آمریکا قرار داده بودند امدادهای غیبی خداوند بود که عینیت یافت.

دولت اتحاد جماهیر شوروی سابق تحرکات آمریکایی ها را در منطقه زیر نظر داشت و بدون شک این عملیات با توافق و هماهنگی آن ها انجام شده بود. بیابان طبس راوی معجزه ای است که دل تاریخ را به لرزه در آورد. تفسیر آیه (و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین) را باید از کویر تفتدیده طبس پرسید؛ بیایان خشک تبلور مرصاد الهی برای گرگ های درکمین نشسته انقلاب بود.

براساس پیش بینی های علمی اداره هواشناسی آمریکا در شب عمیلات هوای کویر طوفانی نبوده و احتمال پیروزی عملیات بالای 90 درصد پیش بینی شده بود به لطف ایزد منان ریگ های بیابان و طوفان سهمگین به عنوان ماموریتی الهی علیه متجاوزین وزیدن گرفت و طومار زندگی آنان را دهم پیچید.

محمد منتظر قائم ماموریت یافت موضوع را بررسی نماید. بعد از ظهر پنجم اردیبهشت 1395 اولین گروه از نیروهای سپاه وارد منطقه شدند، آن ها به هنگام ورود موفق شدند از درون برخی هواپیماها و هلیکوپتر های متجاوزین اسناد و مدارک محرمانه و فوق العاده مهم را بدست آوردند.

بر این اساس به دستور بنی صدر خائن که دست نشانده آمریکا و رئیس جمهور خائن وقت بود چند جنگنده نیروی هوایی، هواپیماهای سالم باقی‌مانده از آمریکایی ها را در منطقه بمب باران کردند که در طی این حادثه محمد منتظر قائم به شهادت رسید.

خفاشان شب پرست قصد کردند تا نور خدا را خاموش کنند اما زهی خیال باطل که در غفلت خود غوطه ورند و نور خدا خاموش شدنی نیست. آن روز به قصد تخریب کعبه پای در رکاب کردند و ابابیل رسولانی گشتند تا اصحاب فیل را به قعر جهنم ابدی مخلد نمایند. باز سال عام الفیل گشت و سپاه ابرهه با همه امکانات به قصد تخریب ام القری جهان اسلام هجومی دوباره را آغاز کرد، کویر بود و تاریکی و سپاه اهریمن و بیداد ظلم ظالمان و از این طرف فقط رب العظیم و فرمانی که به طوفان شن داد و رسوایی شیطان ها...

نیلوفر باغ آسمانی قائم، سردار رشید جادوانی قائم                صحرای طبس به نام تو نام گرفت، این است صراط نیک نامی قائم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها