نظرسنجی واشنگتن‌پست-ای‌بی‌سی نیوز؛

ثبت پایین‌ترین رکورد محبوبیت برای ترامپ در 100 روزگی عمر ریاست‌ جمهوری

نظرسنجی مشترک «واشنگتن‌پست/ای‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد در حالی که حدود 100 روز از عمر دولت جدید آمریکا می‌گذرد، میزان محبوبیت «دونالد ترامپ» در مقایسه با دولت‌های قبلی آمریکا در پایین‌ترین حد قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۳۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 23April 2017
ثبت پایین‌ترین رکورد محبوبیت برای ترامپ در ۱۰۰ روزگی عمر ریاست‌ جمهوریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، طبق نتایج نظرسنجی مشترک «واشنگتن‌پست/ای‌بی‌سی نیوز»، درحالی‌که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به 100 روزگی از آغاز به کار خود نزدیک می‌شود، پایین‌ترین میزان محبوبیت را بعنوان یک مدیراجرایی در عصر مدرن دارد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که تعداد اندکی از مردم آمریکا، ترامپ را بعنوان یک رهبر قوی می‌دانند. در حالی‌که یک هفته تا یکصد روزگی دولت ترامپ باقیمانده است، میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا بر روی 42 درصد باقی مانده است که این پایین‌ترین میزان محبوبیت ثبت شده در این مرحله ریاست‌جمهوری است.

طبق این گزارش، میزان نارضایتی 53 درصدی از ترامپ حدود 14 درصد بیش از میزان نارضایتی 39 درصدی از «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا در آوریل 1993 است که بعد از ترامپ در جایگاه دوم قرار دارد.

واشنگتن‌پست گزارش کرد که حدود 8 سال پیش، میزان محبوبیت «باراک اوباما» 69 درصد و میزان نارضایتی از وی 29 درصد بود.

نظرسنجی واشنگتن‌پست-ای‌بی‌سی نشان داد که 43 درصد از مردم آمریکا اعلام کردند که به شدت از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و این بدترین آمار از زمان ریاست‌جمهوری جرج بوش پدر تاکنون است، زیرا در بهار 1993، 21 درصد از مردم آمریکا اعلام کردند که به شدت از عملکرد بیل کلینتون ناراضی هستند.

نظرسنجی فوق در بین بازه 17 تا 20 آوریل در بین یک نمونه ملی یکهزار و چهار فرد بزرگسال آمریکایی و از طریق تلفن همراه و خط ثابت انجام گرفت و درصد خطای آن مثبت و منفی 3.5 درصد بوده است.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار