مدبرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان خبر داد؛

رونمایی از 3 کتاب دفاع مقدس در کرمان

مدبرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان از چاپ سه کتاب ارزشمند دفاع مقدس در سالروز فتح خرمشهر خبر داد و گفت: کتاب‌های «جاده‌های ناهموار»، «تا مرز کوشک» و «اطلس لشکر 41 ثارالله در هشت سال دفاع مقدس» در این ایام رونمایی خواهند شد.
کد خبر: ۲۳۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ - 26April 2017
رونمایی از 3 کتاب ارزشمند دفاع مقدس در ایام سوم خرداد

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی روز چهارشنبه در اولین نشست گرامیداشت سوم خرداد که با حضور استاندار و سایر مسئولان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: سوم خرداد، پرافتخارترین مقطع تاریخ دفاع مقدس است.

وی افزود: سوم خرداد از حماسه‌های بزرگ تاریخ ملت ایران است و فتح خرمشهر نمادی از توکل به خدا و یاری و مدد خداوند است.


مدبرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان اظهار کرد: هدف از گرامیداشت سوم خرداد حفظ ارزش‌ها دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، ایثار، شهادت و مقاومت است.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر واقعه بسیار مهم و تاریخی است و استثنایی‌ترین صحنه در تاریخ جنگ‌های دنیاست و جا دارد در همه مقاطع تاریخ قدردان فاتحان خرمشهر باشیم.

ابوالحسنی در ادامه به حماسه مردم دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس  اشاره کرد و به معرفی محور برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در سال 1396 پرداخت.

وی به چاپ سه کتاب ارزشمند دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: کتاب‌های «جاده‌های ناهموار»، «تا مرز کوشک» و «اطلس لشکر 41 ثارالله در هشت سال دفاع مقدس» در این ایام رونمایی خواهند شد.

مدبرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: ما باید برای ترویج این واقعه مهم در جامعه تلاش بیشتری کنیم و وقایع اسارت، مقاومت و آزادسازی خرمشهر که از مقاطع استثنایی تاریخ ماست، تبیین شود.

  به گزارش دفاع پرس، 3 هزار رزمنده کرمانی در عملیات بیت‌المقدس در قالب تیپ ثارالله حضور داشته و 219 نفر شهید، 782 نفر مجروح و 67 نفر آزاده از رزمندگان کرمانی در این عملیات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار